برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه قرآن ۹۹ در انتشارات هلیا به صورت مجازی

انتشارات هلیا در نظر دارد نمایشگاه کتاب تهران و نمایشگاه قرآن کریم را این بار به صورت مجازی برگزار کند.

برگزاری نمایشگاه کتاب و نمایشگاه قرآن ۹۹ در انتشارات هلیا به صورت مجازیبه گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شرایط خاص این روزها و تاکید بر فاصله گذاری اجتماعی از جانب دولت محترم، دو نمایشگاه بزرگ تهران شامل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در سال 1399 که هرساله در اردیبهشت و ماه مبارک رمضان برگزار می‌شد تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاد. از این رو انتشارات هلیا در نظر دارد نمایشگاه کتاب تهران و نمایشگاه قرآن کریم را این بار به صورت مجازی و فقط برای یکبار با تلفیق کردن این دو نمایشگاه برگزار نماید. این نمایشگاه از تاریخ 6 لغایت 26 اردیبهشت ماه سال 1399 برقرار است.

درصد تخفیف و کتابهای قابل ارائه در نمایشگاه مجازی

در این نمایشگاه انواع کتب عمومی شامل قرآن کریم، ادعیه، دیوان حافظ، رباعیات خیام، شاهنامه فردوسی، اشعار سعدی، دیوان مولانا و غیره ارائه می‌شود. انتشارات هلیا در این این نمایشگاه دو نوع تخفیف برای مشتری در نظر گرفته است: تخفیف 20 درصدی برای تمام محصولات و تخفیف 30 درصدی برای محصولات در فروش ویژه.

 

وجه تمایز نمایشگاه مجازی انتشارات هلیا

از خصوصیات بارز این نمایشگاه مجازی این است که علاوه بر عکس های محصول، فیلم همه محصولات نیز در در نمایشگاه موجود است تا مشتری با اطمینان بیشتری خرید نماید. مشتری همچنین می‌تواند مبلغ کتاب را در درب منزل یا محل کار پرداخت نماید. ضمن اینکه انتشارات هلیا این حق را برای مشتری قائل است که در صورت نپسندیدن کتاب، تا 10 روز آن را مرجوع کند. لازم به ذکر است که ارسال کالاها با ارزش بیشتر از 150000 تومان به تمامی نقاط ایران رایگان است. ضمن اینکه در محدوده تهران بزرگ، قابلیت ارسال کتاب از 1 تا حداکثر 3 ساعت توسط پیک موتوری وجود دارد و تمامی کالای شهرهای دیگر نیز با پست پیشتاز و تیپاکس ارسال خواهد شد.

این نمایشگاه مجازی در آدرس زیر برقرار است:

www.kalayenafis.com

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار