سرپرست فدراسیون شطرنج، رو به روی خبرنگاران قرار می‌گیرد

فرهاد نیکوخصال، سرپرست فدراسیون شطرنج به زودی نشستی خبری را با حضور اصحاب رسانه برگزار می‌کند.

سرپرست فدراسیون شطرنج، روبه روی خبرنگاران قرار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون شطرنج با ریاست مهرداد پهلوان زاده روز‌های شیرین زیادی را تجربه کرد. هر چند اتفاقاتی باعث شد کمی از این شیرینی کم شود.

زمان پهلوان زاده فدراسیون شطرنج توانست به لحاظ کمی و کیفی عملکرد خوبی را نسبت به ادوار گذشته داشته باشد و با ارتقای رتبه در فیده، این ادعا را به اثبات برساند.

در کنار تمام اتفاقات خوبی که برای شطرنج کشورمان رقم خورد، چند اتفاق تلخ از جمله خروج علیرضا فیروزجا از زیر پرچم کشورمان و بازی با پرچم فیده، کام خانواده شطرنج را تلخ کرد.

بعد از اتمام دوره ۴ ساله ریاست پهلون زاده، فرهاد نیکوخصال سرپرست فدراسیون شطرنج شد. او تاکنون حاضر نشده با هیچ یک از اصحاب رسانه، صحبت کند.

شنیده می‌شود فدراسیون شطرنج، تصمیم دارد به زودی یک نشست خبری برگزار کند و احتمالا سرپرست فدراسیون قصد دارد تنها به این شکل پاسخگوی خبرنگاران باشد.

با توجه به اینکه هنوز به فدراسیون شطرنج برای ثبت نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون دستوری نرسیده است، احتمالا تا چند ماه آتی، خبری از برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج نخواهد بود.

از دیگر نکاتی که می‌توان به آن اشاره کرد، بدهی فدراسیون شطرنج به فدراسیون جهانی است که مسئولان فدراسیون این موضوع را تائیید کرده، اما مبلغ آن را اعلام مطرح نکرده اند. ۵۰ الی ۶۰ هزار دلار بدهی فدراسیون شطرنج به فیده، تنها در حد شایعه است و میزان دقیق بدهی توسط مسئولان فدراسیون شطرنج، تایید نشده است.


بیشتر بخوانید : بی بدیل‌ترین شطرنج بازان تاریخ این رشته را بشناسید (قسمت هشتم)


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار