تامین چهار سری جهیزیه برای زوج های بی بضاعت در جهرم

مسئول مرکز خیریه مسجد الزهرا (س) جهرم گفت: چهار سری جهیزیه برای زوج های بی بضاعت در این شهرستان تامین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسدالله فردوسی مسئول مرکز خیریه مسجد الزهرا (س) شهرستان جهرم، در نشست راه اندازی (قرارگاه مساوات) که با حضور مسئولان موسسات خیریه و نهاد‌های امدادرسان این شهرستان  در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری  در ایجاد رزمایش کمک به مستمندان در ایام ماه رمضان در دفتر امام جمعه جهرم برگزار شد، گفت: در ایام کرونایی فعالیت‌های مناسبی در راستای حمایت از مستمندان انجام شد که از جمله آن توزیع ۲۰۰ عدد گوشت مرغ در ۲ مرحله و به ارزش بیش از ۶۰ میلیون ریال بوده است.

او، ضدعفونی کوچه ها، تهیه و توزیع ماسک  از دیگر برنامه‌های این مرکز خیریه بر شمرد و  بیان کرد: با هماهنگی نانوایی ها، توزیع نان رایگان میان جامعه هدف انجام شده است.

فردوسی تصریح کرد: تامین جهیزیه برای زوج های بی بضاعت جهرمی صورت تخصیص وام و با مشارکت کمیته امداد این شهرستان انجام شده که برای هر سری جهیزیه ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اختصاص یافته است.

منصور میمنه مدیر مرکز نیکوکاری آیت الله سید حسین آیت اللهی نیز ادامه داد: اختصاص وام قرض الحسنه، توزیع ۷۰۰ بسته غذایی، پوشاک و گوشت قربانی میان نیازمندان از فعالیت‌های این مرکز خیریه بوده است.

او، افزود:  باید برای راه اندازی قرارگاه (انفاق) برنامه ریزی شده و برخی ادارات نیز به مجموعه این قرارگاه بپیوندند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار