خسارت میلیاردی سیل به فاریاب

فرماندار شهرستان فاریاب گفت: سیل مبلغی بالغ بر ۱۶۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به شهرستان فاریاب خسارت وارد کرده است.

خسارت میلیاردی سیل به فاریابعلی نیک نفس فرماندار شهرستان فاریاب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ در راستای خسارت سیل ناشی از بارندگی اخیر در شهرستان فاریاب گفت: در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خسارتی بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به راه‌های ارتباطی شهر و روستا‌های این شهرستان وارد شده است.

او با بیان اینکه سیل باعث قطع شدن آب شرب برخی از مناطق روستایی در فاریاب شد افزود: در حوزه آبفار ۱ میلیارد ریال خسارت رسید.

نیک نفس بابیان خسارت وارد شده به بخش کشاورزی تصریح کرد: متاسفانه زمین‌های زراعی بسیاری از کشاورزان از بین رفته است و مبلغی بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال خسارت به بخش جهاد کشاورزی این شهرستان وارد شد.

فرماندار شهرستان فاریاب اظهار کرد: سیل ۴۵ میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی، ابنیه، پل‌ها و آسفالت در حوزه شهری خسارت وارد کرده و همچنین به ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال و ۵۰ واحد مسکونی شهری به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جهت تعمیرات خسارت وارد کرده است.

نیک نفس گفت: سیل آسیب جدی به مدارس فاریاب وارد کرد و مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به بخش آموزش و پرورش آسیب وارد شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.