در بسته حوادث ۶ فروردین ۹۹ بخوانید؛

انهدام باند سارقان حرفه‌ای در اهواز/ دست کلاهبردار اینترنتی در دزفول رو شد

مهم‌ترین حوادث امروز، چهارشنبه ۶ فروردین ماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو، توسط سرنشینان یک خودرو سواری پژو در برخی از نقاط شهر اهواز، بررسی موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۲۳ اهواز با کار اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، سارقان را در حالی که با وارد شدن به یک ساختمان قصد سرقت داشتند، شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون استفاده از سلاح، هر ۳ سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان داشت: سارقان در پرونده شوم خود سابقه سرقت از شهر‌های مشهد و یزد را داشته و به تازگی از زندان آزاد شده بودند.

فرمانده انتظامی اهواز تصریح کرد: در بازرسی ازخودروی متهمان انواع وسایل و تجهیزات مربوط به شکستن قفل و باز کردن در‌های ساختمان کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان دربازجویی پلیس به ۶ فقره سرقت منزل و چهار فقره سرقت محتویات داخل خودرو درنقاط مختلف شهر اهواز اعتراف کردندکه پس از بازسازی صحنه سرقت با حضور مالباختگان، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

معتادان متجاهر در ماهشهر جمع آوری شدند

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: با هدف ارتقاءامنیت اجتماعی طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری سارقان حرفه‌ای در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس با گشت زنی هدفمند و نامحسوس ۴ سارق سابقه دار و ۱۰ نفر معتاد متجاهر را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت سیم برق اعتراف کردند، بیان کرد: در این رابطه ۲۵ گرم مواد مخدر و ۲۰۰ کیلوگرم سیم برق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با اشاره به تحویل معتادان متجاهر برای درمان به مراکز بازپروری زیر نظر بهزیستی تحویل داده شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

کلاهبردار اینترنتی در دزفول دستگیر شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی گزارشات واصله از شهروندان و رصد فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا دزفول، فردی را که با جعل عناوین دولتی اقدام به انجام معامله و کلاهبرداری از شهروندان در فضای مجازی می‌کرد، را شناسایی کردند.

او به دستگیری متهم با تلاش و اقدامات تخصصی کارشناسان پلیس فتا و پس از هماهنگی با مرجع قضائی اشاره کرد و بیان داشت: متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی مبنی و بر جعل عناوین و کلاهبرداری به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ گراوندی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 سارقان مسلح احشام در باغملک دستگیر شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت عشایر کوچ نشین در حوزه شهرستان هفتکل و سرقت چند راس احشام از آنان، شناسایی و دستگیری سارقان به کلیه یگان‌های انتظامی ابلاغ شد.

او ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان باغملک با کار اطلاعاتی ۲ سارق مسلح احشام را در حال فرار از کوه‌ها و زمین‌های کشاورزی اطراف یکی از روستا‌ها این شهرستان شناسایی و پس از تعقیب و گریز دستگیر کردند.

سردار عباس زاده اظهار داشت: در این عملیات یک قبضه سلاح جنگی کلاش، یک تیغه خشاب، ۱۹ فشنگ جنگی و تعداد ۱۹ راس احشام سرقتی از باند سارقان کشف و ضبط گردید.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در اندیمشک

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری سارقان حرفه‌ای، کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با کار اطلاعاتی۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در ۲ عملیات جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او اذعان داشت: سارقان در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت منزل، ۵ فقره سرقت محتویات خودرو، ۲ فقره سرقت اماکن دولتی، ۲ فقره سرقت از معابر و یک فقره قاب زنی، اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

سارق خودرو در رامهرمز با دستان بسته

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی رامهرمز گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت خودروی پراید در یکی از محلات این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران یگان امداد با کار اطلاعاتی کمتر از یک ساعت سارق را حین سرقت خودروی دیگر در یکی از میادین شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی اظهار کرد: متهم در تحقیقات پلیس به یک فقره سرقت خودرو و ۲ فقره سرقت منزل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی رامهرمز با اشاره به بازسازی صحنه سرقت با حضور مالباختگان و تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

پلیس دستان سارق مسلح موبایل در ماهشهر را بست

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه در مورخه ۴ بهمن سال ۹۸ در یکی از محلات شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او بیان کرد: گارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی سارق را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی ادامه داد: متهم در بازجویی پلیس به سرقت مسلحانه تلفن همراه اعتراف و با حضور مالباخته بازسازی صحنه صورت گرفت.

فرمانده انتظامی ماهشهر اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.