در بسته حوادث ۲۹ اسفند بخوانید؛

فروشندگان موادمحترقه غیرمجاز در اندیمشک در بند قانون/قاتل فراری در رامهرمز دستگیر شد

مهم‌ترین حوادث امروز، پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز پنجشنبه ۲۹ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری فروشندگان موادمحترقه غیرمجاز

سرهنگ امیر عباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، طرح شناسایی و دستگیری فروشندگان موادمحترقه غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی اندیمشک قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی ۳ نفر از فروشندگان موادمحترقه غیرمجاز را در اندیمشک شناسایی و در ۲ عملیات جداگانه با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ هزار و ۲۱۶ عدد انواع ترقه و موادمحترقه غیرمجاز کشف و در این رابطه یک باب واحد صنفی متخلف پلمب شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل شدند.

دستگیری قاتل فراری در رامهرمز

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظاامی استان خوزستان گفت: به دنبال قتل فردی بنام "محمد علی -ر" ۶۰ ساله در شهرستان رامهرمز، دستگیری قاتل بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان رامهرمز قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی متهم اصلی (قاتل) را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در این رابطه یکی از همدستان قاتل نیز شناسایی و دستگیر شده است، اظهار داشت: متهم اصلی (قاتل) در بازجویی پلیس به قتل ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار