استقرار ایستگاه های تب سنج در ریگان

فرماندار ریگان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های این شهرستان، ایستگاه تب سنج استقرار یافت.

استقرار ایستگاه های تب سنج در ریگانامین باقری، فرماندار ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با بیان اینکه شهرستان ریگان در مسیر ورودی استان سیستان و بلوچستان  قرار دارد، گفت: با وجود محور ترانزیتی ریگان چابهار از ورود خودرو‌هایی استان‌های پرخطر به این شهرستان  جلوگیری می شود.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های این شهرستان، ایستگاه تب سنج استقرار یافت.

باقری با بیان اینکه امیدواریم با ماندن مردم در خانه ها و کاهش تردد، قطع زنجیره ویروس در این شهرستان را شاهد باشیم، گفت: به همت دهیاران، شهرداران و گرو‌های جهادی، تمامی معابر و مناطق پر جمعیت شهرستان ریگان ضد عفونی شدند.

او تصریح کرد: با توجه به نیاز منطقه و کمبود ماسک در شهرستان، ۲ کارگاه تولید ماسک به همت ادارت بسیج و گروه جهادی نور المبین در شهرستان ریگان راه اندازی شد و این مجموعه ها ماسک ها را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهند.

حجت الاسلام محمدصادق نازلی رییس اداره تبلیغات اسلامی ریگان و مسئول گروه جهادی نور المبین ریگان با بیان اینکه به همت گروه جهادی نور المبین، طلاب، روحانیون و فعالان قرآنی، یک کارگاه تولید ماسک در شهرستان ریگان راه اندازی شد، گفت: روزانه در این کارگاه بیش از هزار و ۵۰۰ ماسک تولید و بین مردم روستا‌های حاشیه شهرستان و صنوفی که با مردم در ارتباط هستند، توزیع  می شود. 

سرگرد یدالله بلوچی جانشین سپاه شهرستان ریگان نیز با بیان اینکه به همت ۱۵ خواهر خیاط بسیجی و مشارکت ادارات شهرستان ریگان یک کارگاه تولید ماسک در این شهرستان راه اندازی شد، گفت: روزانه در این کارگاه،  ۷۰۰ ماسک تولید می شود که با فعالیت خواهران بسیجی به ۲ هزار ماسک در روز افزایش می یابد. 

انتهای پیام/م 

برچسب ها: کرونا ویروس ، ماسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.