برخورد قانونی با نانوایی هایی که پیشگیری از کرونا نمی کنند

رئیس اتاق اصناف اسدآباد گفت: با نانوایی هایی که اقدامات پیشگیری از کرونا نمی کنند، برخورد می کنیم.

برخورد قانونی با نانوایی هایی که پیشگیری از کرونا نمی کنندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، موسی الرضا غفاریان، رئیس اتاق اصناف شهرستان اسدآباد به کلیه واحد‌های صنفی نانوایان هشدار داد: با توجه به اینکه تمامی توصیه‌های بهداشتی در مورد ویروس کرونا بصورت بروشور در اختیار این واحد‌های صنفی قرار گرفته است بازرسی تشدید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با این واحد‌های صنفی برخورد قانونی بعمل خواهد آمد

او افزود: طی بازدید سرزده صبح امروز واحد بازرسی اتاق اصناف اسدآباد از نانوایی‌ها در مناطق مختلف سطح شهر، از نوع پخت، ساعات پخت نان، کم فروشی و همچنین رعایت مسائل بهداشتی در این  نانوائی‌ها بازرسی بعمل آمد.

رئیس اتاق اصناف اسدآباد  ادامه داد: از ۴۰ مورد بازدید ۱۶ مورد تخلف محرز و پرونده آن‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

غفاریان با بیان اینکه واحد‌های متخلف به دلیل رعایت نکردن بهداشت و کم فروشی از مبلغ دو میلیون تومان تا پنج میلیون تومان جریمه شدند افزود: هم اکنون ۱۲۰ واحد نانوایی در سطح شهرستان فعالیت میکند و به جهت شیوع ویروس کرونا توجه به بهداشت فردی و عمومی یک ضرورت است.

او بیان کرد: از صنوف و همه کسبه و بازاریان شهرستان تقاضامندیم  به موارد بهداشتی دقت داشته باشند و  از هر خانواده یک نفر جهت خرید به بیرون از منزل و بازار فرستاده شود.

انتهای پیام/ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.