امام جمعه خرمشهر ؛

مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند

امام جمعه شهرستان خرمشهر از مردم خواست نکات بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه شهرستان خرمشهر گفت: همان گونه که مطلع هستید مدتی است که کشور ما وبسیاری ازکشورهای جهان گرفتار ویروس منحوس وخطرناک کرونا شده است.

او افزود: آنچه میتواند ما را به سلامت از این خطر خارج کند، وحدت  وانسجام وهمدلی تمام آحاد درعمل نمودن به توصیه های مسئولین نظام سلامت وتوجه ویژه به معنویت است.

خطیب جمعه خرمشهر از مردم این شهرستان خواست باتوجه به اعلام وزیر بهداشت و درمان و تاکید مسئولان مبنی بر جدی گرفتن خطر بیماری کرونا درخانه بمانند و به این توصیه ها توجه کنند.

حجت الاسلام عادل پور گفت: از مردم می خواهیم جهت حفظ سلامت خود وخانواده وآحاد جامعه؛اکیدا از سفر کردن اجتناب کنند ،تا میتوانند ازخانه خارج نشوند واز تردد غیر ضروری پرهیز کنند، ودرصورت نیاز به خروج از منزل نکات بهداشتی واحتیاطی توصیه شده را انجام دهند.

وی گفت: همه ما شرعا وظیفه داریم که نسبت به حفظ سلامت وجان خود ودیگران دقت کنیم، سهل انگاری دراین خصوص گناه کبیره است.

او افزود: ازهمه علما، روحانیت، مبلغین، اساتید دانشگاه، معلمان، مداحان، متنفذین، زعما، شیوخ، عشاعر و هنرمندان میخواهم که با تبین و روشنگری ، مردم و خانواده ها و جوانان را بیش از گذشته آگاه و به عمل کردن به توصیه های بهداشتی ترقیب کنند.

امام جمعه خرمشهر افزود: برای شکست این ویروس منحوس باید هرخانه به پایگاه سلامت و هرفرد مامور مبارزه با کرونا شود.

حجت الاسلام عادل پور در پايان از زحمات همه پزشکان، پرستاران، بهورزان، وکارکنان و مسئولین بخش سلامت تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۸:۵۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
اگر خود مردم مراعات نکنند تمام دنیا هم کمک کنند ده برابر این هم دکتر و پرستار هم باشد این بیماری از بین نخواهد رفت فقط خود مردم مراعات کنند