توزیع ارزاق با نرخ مصوب دولتی با رعایت فاصله

رئیس اداره صنعت، معدن تجارت خرمشهر گفت: ارزاق با نرخ مصوب دولتی در فاصله‌های ایمن تحت نظارت نیروهای نظارتی توزیع می شوند.

توزیع ارزاق با نرخ مصوب دولتی با رعایت فاصلهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،بیژن بداغی رئیس اداره صنعت، معدن تجارت خرمشهر ، از ابلاغ الزام رعایت فاصله ۲ متری در صفوف توزیع کالاها خبر داد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان، عرضه ارزاق با نرخ دولتی در فاصله ایمن مد نظر قرارگرفته شده و قرار است عرضه این اقلام با شیوه‌ای خاص انجام شود.

او ادامه داد: قرار است صفوف عرضه کالا در فاصله‌های ۱.۵ تا ۲ متری تنظیم و با همکاری نیروهای بسیج بر رعایت فاصله‌ها نظارت شود.

رئیس اداره صمت خرمشهر با بیان اینکه گوشت قرمز، برنج، شکر و میوه در خرمشهر با تعرفه دولتی عرضه می‌شود، افزود: ۶ محل برای عرضه میوه و ۷ محل نیز برای عرضه مستقیم شکر تعیین شده‌اند که با تدابیر دیده شده به توزیع می‌پردازند.

بداغی مصوبه شورای تأمین را برای تعطیلی بازارهای سرپوشیده لازم اجرا دانست و گفت: بعد از بی‌توجهی کسبه به مصوبه شورای تأمین در رابطه با تعطیلی بازارها، روز گذشته چند مجتمع تجاری تعطیل شد و دیگر بازارها نیز ملزم به تعطیلی هستند.

او افزود: در صورت مقاومت از طریق مقام قضائی با واحدهای صنفی خاطی برخورد می‌شود.

بداغی به بساط گستران خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: در مورد دست‌فروشان در مرحله نخست اقدام فرهنگی با نصب بنر مد نظر است و در صورت نیاز شهرداری ملزم به اقدام می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن تجارت خرمشهر همچنین از تعطیلی آرایشگاه‌ها در این شهر خبر داد و گفت: با مشاهده موارد تخلف، اخطاریه تعطیلی محل‌ها به تمام آرایشگاه‌ها اعلام شده است و پیش‌بینی می‌شود موارد تخلف کاهش یابد و با واحدهای متخلف کشف شده نیز برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.