تکذیب حضور فرد یا افرادی از شهر قم در مرکز خیریه فاطمه الزهرا (س) جهرم

مدیر عامل موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) جهرم حضور فرد یا افرادی از شهر قم در مرکز این خیریه را قویا تکذیب و آن را شایعه اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زارعی مدیر عامل موسسه خیریه فاطمه الزهرا (س) گفت: متأسفانه شایعه‌ای در روز‌های اخیر در فضای مجازی مبنی بر حضور تعدادی از اهالی قم درمهمانسرای این مؤسسه منتشر شده است که کاملاً تکذیب می‌شود و این مرکز حق شکایت و پیگیری حقوقی ازانتشاردهندگان این شایعه کذب را برای خود محفوظ می‌داند.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا، این مرکز خیریه، بیشترین تدابیر را برای پیشگیری از این ویروس داشته و ضمن هماهنگی با علوم پزشکی جهرم به صورت متناوب هر از ۲۴ ساعت محوطه و محیط نگهداری مددجویان ضدعفونی و گندزدایی و درجه‌ی تب مددجویان نیز پیوسته ارزیابی و ثبت می‌شود.

زارعی همچنین ادامه داد: برای حفظ سلامت مراجعین و مددجویان کلینک درمانی که تنها مرکز منبع درآمد این خیریه است، تعطیل شده و رفت و آمد‌ها نیز کنترل و محدود شده است. کارکنان مؤسسه نیزقبل از ورود، ضدعفونی و درجه‌ی تب آن‌ها اندازه گیری و تنها در صورت نبود مشکل اجازه ورود به مرکز به آن‌ها داده می‌شود که البته خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مشکوک به کرونا در این مرکز مشاهده نشده است.

او ضمن درخواست از مردم، گفت: دختران معلول خیریه فاطمه الزهرا (س) جهرم این روز‌ها بیشتر از همیشه چشم انتظار معجزه هستند و گاهی خدا معجزه اش را در دستان من و شما قرار می‌دهد پس از دختران سرای مهر حمایت کنیم.

بیماری جدید کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ میلادی (دی ۹۸) در استان هوبی چین شیوع یافت.

ویروس کرونا همانند بسیاری از ویروس‌های دیگر بدنه‌ای از جنس لیپید (نوعی ازچربی طبیعی) دارد که با مواد شوینده از بین می‌رود. برای همین شستن دست و صورت و وسایل با مواد شوینده مثل صابون و یا مواد ضد عفونی کننده، ویروس را از بین می‌برد.

رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از حضور در اماکن شلوغ و اجتماعات از جمله راهکار‌های پیشگیری از ابتلای به این بیماری است.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار