موافقت با محدود شدن پرواز‌ها به جزیره کیش

پیرو تصمیم شورای عالی سلامت کیش ضمن موافقت با محدود شدن پرواز‌های این جزیره، دستور منع فروش تور و بلیت صادر شد.

موافقت با محدود شدن پرواز‌ها به جزیره کیشبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو تصمیم شورای عالی سلامت کیش و نامه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به معاون وزیر راه و شهرسازی، ضمن موافقت با محدود شدن پرواز‌های این جزیره، دستور منع فروش تور و بلیت صادر شد.

در همین راستا سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت هواپیمایی کیش در راستای محدود سازی جزیره زیبای کیش به منظور مدیریت و کنترل بیماری ناشی از شیوع ویروس کرونا، تدابیر و تمهیداتی اندیشیده اند.


بیشتر بخوانید: تداوم انجام پرواز‌های اروپایی ایران ایر


به گزارش ستاد اقدامات پیشگیرانه ویروس کرونا سازمان منطقه آزاد کیش طی ابلاغیه‌ای تصمیماتی مبنی بر محدود سازی جزیره زیبای کیش در راستای حفظ سلامت و همچنین مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا تصمیماتی گرفته شده که عبارت است:

الف) مقرر شده است از تاریخ ۹۸/۱۲/۱۹ پرواز‌های ورودی به جزیره با محدودیت در تعداد پرواز در روز از مبدا فرودگاه‌های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس و در صورت لزوم با نظر کارگروه مربوطه از سایر شهر‌ها صرفا جهت امور ضروری برقرار باشد.

ب) این پرواز‌ها با محوریت شرکت هواپیمایی کیش - کیش ایر انجام خواهد شد.

ج) از روز دوشنبه ۹۸/۱۲/۱۹ هرگونه فروش گروهی و تور به مقصد جزیره کیش ممنوع بوده و فروش بلیط‌ها صرفا برای کیشوندان، کارکنان و خانواده‌های دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات دولتی در کیش محدود می‌شود.

د) آمار پرواز‌ها به تفکیک هر پرواز و بصورت روزانه برای سازمان هواپیمایی کشوری جهت کنترل ارسال خواهد شد.

گفتنی است شرکت هواپیمایی کیش همزمان با نخستین روز‌های شیوع بیماری کرونا، ضمن استریل و پاکسازی کلیه هواپیما‌ها پس از هر پرواز، اقدامات فرهنگی، ضد عفونی خودرو‌های پیکاپ، کترینگ و دفاتر را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
کیش چه خبر ه که محدود شده پروازاش؟
آخرین اخبار