ارسال بیش از هزار پیامک آموزشی با هدف آگاهسازی شهروندان چرداولی

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت: با هدف آگاه سازی و ارتقاء سطح دانش ترافیکی شهروندان بیش از هزار پیامک به شماره همراه شهروندان چرداولی ارسال شد.

ارسال بیش از  هزار پیامک آموزشی با هدف آگاهسازی شهروندان چرداولی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول گفت : به منظور آگاه سازی و ارتقاء سطح آگاهی‌های ترافیکی شهروندان شهرستان چرداول و با همکاری شرکت مخابرات شهرستان چرداول ، بیش از یک هزار پیامک با مظمون خطرات استفاده از تلفن همراه حین رانندگی ، برای شهروندان چرداولی ارسال شد .

او با بیان اینکه کاهش اقدامات سلبی و افزایش اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید سلسله مراتب فرماندهی انتظامی است اظهار کرد : از شهروندان خواستاریم به منظور کاهش تلفات ناشی از تصادفات حتماً به هشدار‌های پلیسی که برای آنان ارسال می‌شود توجه کنند .

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در رابطه با لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی بیان کرد : رانندگان گرامی باید همواره به مقررات و قوانین راهنمایی و رانندگی توجه داشته باشند و همچنین رعایت این نکات را در دستور کار خود قرار دهند ، تا با مشکل خاصی در هنگام رانندگی مواجه نشوند .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.