در ۱۱ ماه امسال:

تشکیل بیش از ۳۶۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهر

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از تشکیل سه هزار و ۶۳۳ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش تقریبی ۷۸ میلیاردو ۳۶۲ میلون ریال از طریق بازرسی‌های صورت گرفته از واحد‌های صنفی در استان بوشهر خبرداد.

تشکیل بیش از ۳۶۰۰ پرونده تخلف صنفی در استان بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  رضا جمالی بیان کرد: در ۱۱ ماهه امسال ۶۹ هزارو ۶۱۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی سراسر استان بوشهر صورت گرفته که ازاین تعداد ۳ هزارو ۶۳۳ فقره منجر به تشکیل پرونده به ارزش حدود ۷۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او با اشاره به ۶۹ هزارو ۶۱۱ فقره بازرسی انجام گرفته در استان تصریح کرد: بازرسی‌ها از نظر تعداد ۱۷ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته است.

معاون نظارت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۵ هزارو ۱۳۳ فقره بازرسی در خصوص کشف کالای قاچاق دراستان صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۴۵ فقره صورتجلسه به ارزش تقریبی ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال شده است و اموال مکشوفه به انبار مدیریت فروش و جمع آوری اموال تملیکی استان تحویل داده شده است.

 جمالی عنوان کرد: در بازه زمانی ۱۱ ماهه امسال تعداد ۳۱۰۹ فقره گشت مشترک بازرسی با حضورتعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل استاندارد، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی، فرمانداری در سطح بازار صورت گرفته است که منجر به تشکیل ۱۵۷۱ فقره پرونده تخلف به ارزش حدود ۱۴ میلیارد و ۸۱۶ میلیون ریال و جهت اجرای مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

او اعلام کرد: مردم عزیرمی توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ و یا از طریق سامانه ۱۲۴.ir اعلام کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: تعزیرات ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.