کشتارگاه طیور نهاوند پلمب شد

مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت:با دستور مقام قضایی کشتارگاه طیور در شهرستان نهاوند به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمب شد.

کشتارگاه طیور نهاوند پلمب شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمود رضا رسولی، مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: در راستای اجرای قانون و رعایت اصول بهداشتی در جهت تولید و عرضه مواد خام دامی سالم و بهداشتی، کشتارگاه طیور شهر نهاوند پلمب شد.

او اضافه کرد: پس از بررسی و مشاهده نواقص بهداشتی و فنی در کشتارگاه طیور نهاوند و در راستای حفظ امنیت غذایی شهروندان، باپیگیری و درخواست از مقامات قضایی، دادستان شهرستان دستور پلمب این واحد را صادر کرد.

رسولی بیان کرد: نامناسب بودن امکانات کشتارگاه و سیستم تصفیه و دفع فاضلاب و نداشتن استاندارد‌های محیط زیست  از دلایل پلمب این کشتارگاه است.

او افزود: در همین راستا به این واحد کشتارگاه درباره مشکلات و معضلات موجود بار‌ها تذکر و اخطاریه قانونی داده شده بود و هر بار مسئول این واحد قولی مبنی بر رفع مشکلات می‌داد که متأسفانه عمل نمی‌شد.

مدیرکل دامپزشکی استان ادامه داد: پس از ارجاع پرونده به مراجع قضایی و ارائه مستندات مربوطه مبنی بر تخلف بهداشتی، در نهایت این کشتارگاه با دستور مقام قضایی پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری شد.

انتهای پیام/ ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار