اجرای طرح تشدید بازرسی‌ها از مراکز عرضه مواد غذایی در فراشبند

طرح تشدید بازرسی و نظارت از مراکز عرضه مواد غذایی در برنامه پیشگیری از ابتلا به کروناویروس در شهرستان فراشبند در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عادل معصومی کارشناس مسئول بهداشت محیط  شبکه فراشبند با اشاره به اجرای طرح تشدید بازرسی و نظارت از مراکز عرضه مواد غذایی در برنامه پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس تا ریشه کنی کامل این بیماری در این شهرستان گفت: این طرح با هدف پیشگیری از ابتلا به کروناویروس و همچنین بیماری‌های قابل انتقال از آب و غذا با حضور بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان تشدید یافته است.

او، ارتقای وضعیت بهداشت فردی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت ابزار و تجهیزات، بهداشت ساختمان مراکز تهیه، توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی موردنظر و حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان را از اهداف تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها در برنامه پیشگیری از ابتلا به کروناویروس عنوان کرد.

معصومی بیان کرد: بازرسی‌های بهداشت محیط از صنوف پُرخطر و حساس در برنامه پیشگیری از ابتلا به کروناویروس، به صورت شبانه و خارج از ساعت‌های اداری در فراشبند انجام می‌شود.

کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه فراشبند تصریح کرد: در این طرح، با توجه به حساسیت موضوع، از مراکز تهیه و توزیع حساس و پُرخطر از جمله نانوایی ها، رستوران‌ها و قنادی‌ها بازدید و ضمن ارایه آموزش‌های لازم، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های لازم در خصوص کروناویروس به متصدیان، ارائه شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار