کارشناس بهداشت حرفه ای:

کرونا در یک قدمی کارگران شهر اراک

اقدامات لازم باید برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در واحد های صنعتی شهر اراک صورت گیرد

کرونا در یک قدمی کارگران شهر اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،فاطمه حیدری کارشناس بهداشت حرفه ای شرکت هماورد گفت:با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان مرکزی و دیگر شهر های ایران باید در محیط های صنعتی که کارگران مشغول فعالیت هستند وبیش از همه در معرض خطر قرار دارند اقدامات لازم  جهت پیشگیری از این ویروس صورت گیرد.

وی گفت:اقدامات صورت گرفته در این رابطه اعم از اندازه گیری دمای بدن کارگران در بدو ورودبه شرکت جهت وصول اطمینان از دمای بدن،تعطیلی نمازخانه و کانتین به دلیل اینکه انتقال ویروس هنگام پخت غذا و توزیع آن به کارگران وجود دارد.

حیدری افزود:استفاده از مواد ضد عفونی کننده مثل الکل ،کلر وتمیز کننده ها در قسمت اداری و سرویس بهداشتی و تهیه دستکش برای کارکنان ستادی  وهمچنین دریافت پوستر از مرکز بهداشت و نصب آن در محیط کارگاه صورت گرفته است.     

کرونا در یک قدمی کارگران شهر اراکوی گفت: در صورت مشاهده فرد مشکوک به ویروس کرونا در شرکت ،او به مراکز درمانی معرفی می گردد تا تحت درمان قرار گیرد.

حیدری کارشناس بهداشت در پایان گفت:کارگران حتما در محیط کار از ماسک استفاده کنند ودر هنگام عطسه یا سرفه حتما با گودی آرنج و یا دستمال جلوی دهان وبینی خود رابپوشانند و همچنین فاصله از یک دیگر را رعایت کنند و به طور مکرر دستهای خود رابشویند وحتما دستمال و ماسک استفاده شده ای خود را در سطل های زباله درب دار بیندازند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.