رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

مردم دلیجان و ساوه بیشتر مراقب کرونا باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از مردم دلیجان و ساوه خواست موضوع را جدی‌تر بگیرند.

مردم دلیجان و ساوه بیشتر مراقب کرونا باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه شهرستان‌هایی که نزدیک به قم هستند وضعیتشان از نظر ابتلا به کرونا بحرانی‌تر است گفت: از مردم دلیجان و ساوه در خواست دارم موضوع را جدی بگیرند.

جمالیان افزود: کارخانه‌های که کارگر‌هایی از قم دارند نکات بهداشتی را به طور جدی بیشتر رعایت کنند و از حضور کارگران در شهرستان جلوگیری کنندتا مردم این دو شهرستان از وضعیت نگرانی در بیایند.

او اضافه کرد: اکثریت مواردی که مبتلا به کرونا می‌شوند و تست آن‌ها مثبت می‌شود، نیاز به بستری در بیمارستان ندارند، اما باید حتما در اتاقی جداگانه در منزل دور از افراد خانواده قرنطینه شوند.

گروه پرخطر بیشتر مراقب کرونا باشند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: در وضعیت کنونی گروه‌های حساس و پر خطر باید خیلی مراقب سلامت خودشان و جامعه باشند.

او ادامه داد: گروه‌های پر خطر شامل افرادی هستندکه بالای ۶۵ سال سن دارند، کسانی که بیماری‌های مزمن قلبی ریوی دارند، افرادی که دچار سیستم ایمنی ضعیف هستند مثل افراد دیابتی و HIV + و بیمارانی که کورتون استفاده می‌کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.