متلاشي شدن باند توزيع مواد مخدر صنعتی در ملاير

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از متلاشی شدن باند توزیع مواد مخدر صنعتی و کشف یک کیلو هروئین و ۹۹۰ گرم مرفین در این شهرستان خبر داد.

متلاشي شدن باند توزيع مواد مخدر صنعتی در ملايربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد باقر سلگي، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر  گفت: در راستاي مبارزه جدي با سوداگران مرگ و  توزيع کنندگان مواد مخدر صنعتي با انجام يک هفته کار اطلاعاتي توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر ، يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در شهرستان ملاير که با خودرو اقدام به ترانزيت عمده مواد مخدر صنعتي مي کردند ، شناسائي شدند .

اين مقام مسئول افزود: بلافاصله طي هماهنگي به عمل آمده با دستگاه قضائي ، اين باند در حين انتقال يک محموله مواد مخدر صنعتي به وسيله يک دستگاه خودروي سواري قبل از ورود به شهرستان ملاير شناسائي و توسط ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و با همکاري کلانتري "ازندريان" و پاسگاه انتظامي "جوکار" متوقف شد .

سرهنگ سلگي  افزود: پس از متوقف شدن خودرو و بازرسي به عمل آمده از آن ، مقدار يک کيلو گرم مواد مخدر هروئين و 990 گرم مواد مخدر هروئين کشف و تعداد دو نفر توزيع کننده مواد مخدر نيز دستگير که با تشکيل پرونده هر دو متهم تحويل مراجع قضائي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير در خاتمه با هشدار به توزيع کنندگان مواد مخدر، با اشاره به اينکه مواد مخدر امروز به عنوان سرپل ساير جرائم و دغدغه اصلي  مردم شريف ما  نيز محسوب مي شود  افزود: پليس ملاير با اشرافيت اطلاعاتي و اقتدار عملياتي در سطح شهرستان ملاير ، عزم جدي خود را براي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ در دستور کار قرار داده و اجازه فعاليت مجرمانه و مخرب باند هاي مرگ آور را در اين شهرستان نخواهد داد .

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.