کشف ۵ مورد تخلف در ۱۲۰مورد بازرسی واحد‌های عرضه لوازم بهداشتی در سمنان

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه ۱۲۰ مورد بازرسی از واحد‌های عرضه لوازم بهداشتی در سمنان انجام شد، گفت: پنج مورد تخلف کشف‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  مهدی یحیایی در گفتگو با خبرنگاران بابیان اینکه ۱۲۰ مورد بازرسی مشترک با حضور نماینده اداره کل تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی سمنان از واحد‌های صنفی عرضه‌کننده لوازم‌آرایشی و بهداشتی و تجهیزات پزشکی‌های سمنان انجام شد، گفت: در طی این بازرسی‌ها پنج مورد تخلف گران‌فروشی ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده کشف شد.

او با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی عده‌ای سودجو از مسئله شیوع ویروس کرونا سو استفاده کرده و اقلام بهداشتی را با افزایش قیمت نامعقول به مردم عرضه می‌کنند، تصریح کرد: برخورد جدی با تخلفات صنفی اعم از گران‌فروشی، احتکار، کم‌فروشی و در اولویت نخست بازرسان درگشت‌های نظارتی است.

معاون نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه پرونده این تخلفات کشف‌شده به ارزش ۲۵ میلیون ریال به اداره کل تعزیرات حکومتی برای صدور حکم ارسال‌شده است، افزود: ۵۵ بازرس صنعت، معدن و تجارت روزانه در حال گشت زنی مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی سمنان هستند.

یحیایی یادآور شد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان اعلام و گزارش کنند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار