فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه بهاره می شود

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با اشاره به لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره در استان، گفت: فروش فوق‌العاده جایگزین نمایشگاه بهاره خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی سلامتی مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری سمنان گفت: واحدهای صنفی متقاضی فروش فوق العاده با هماهنگی اتاق اصناف نسبت به فروش با قمیت کمتر اقدام خواهند کرد.

او افزود: واحدهای صنفی مشمول فروش فوق العاده با نصب برچسب یا بنر با همکاری اتاق اصناف برای مردم و مشتریان معرفی و مشخص خواهد شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری سمنان بیان کرد: واحدهای صنفی دارای فروش فوق‌العاده محصولات خود را زیر قیمت بازار عرضه خواهند کرد.

سلامتی یادآور شد: برگزاری نمایشگاه بهاره به منظور کنترل و تنظیم قیمت کالا در بازار برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به شرایط ویژه کشور در مقابله با بیماری کرونا و توصیه های مسوولان بهداشتی  مبنی بر عدم تجمع انسانی به منظور پیشگیری از شیوع و گسترش این ویروس، تمام نمایشگاه‌های بهاره در استان سمنان لغو شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری سمنان گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نمایشگاه فرش دستباف در یکی از مرکز خریدهای سمنان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.