بیش از دو هزار مورد بازرسی در بهمن ماه/جریمه ۳ میلیاردی

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس تعداد کل بازرسی‌ها انجام گرفته در بهمن ماه را ۲ هزار مورد برشمرد و گفت: از این تعداد ۳۶۰ فقره آن منجر به تشکیل پرونده شد.

علی مبشری مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی استان به همراه بازرسان سازمان صمت، اتاق‌های اصناف، شبکه‌های بهداشت، استاندارد و ... بیش از ۲ هزار مورد بازرسی در بهمن ماه انجام داده اند.

او با بیان اینکه این بازرسی‌ها از اصناف، کارخانجات، مراکز گردشگری، حمل و نقل، آژانس‌های مسافرتی و ... انجام شده است، افزود: برگزاری گشت‌های مشترک بازرسی، تاثیر بسزایی در پیشگیری از وقوع تخلفات دارد که در این راستا به بیش از ۶۰۰ واحد تذکر داده شده است.

مبشری ادامه داد: طی این بازرسی‌ها ۳۶۰ فقره پرونده تخلفات تشکیل و در شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده و متخلفان بالغ بر ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس، سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی را آماده دریافت شکایات و گزارشات مردمی اعلام و از شهروندان تقاضا کرد تا تخلفات را به سامانه‌های ذکر شده گزارش تا نسبت به پیگیری موضوع اقدام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.