سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هزینه‌های تبلیغات انتخابات مجلس باید شفاف باشد

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هزینه‌های تبلیغات نامزد‌ها باید شفاف باشد و کلان نباشد.

هزینه‌های تبلیغات نامزد‌ها باید شفاف باشدسید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با  خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شفافیت مالی نامزدهای انتخاباتی اظهار کرد: شفافیت مالی نامزدهای انتخاباتی مسئله بسیار مهمی است؛ بعضی ها متاسفانه  پول های کلانی را برای تبلیغات خرج می کنند که این موضوع با اهداف نمایندگان مجلس مغایرت دارد.

او ادامه داد: وقتی کسی ۳ میلیارد صرف تبلیغات می‌کند، حتما قصد دارد که که از طریق نمایندگی چند برابر این پول را  به دست بیاورد؛ همانطور که می‌دانید علت رد صلاحیت بسیاری از نمایندگان سو استفاده‌های مالی خود و اطرافیانشان است.

سخنگو جبهه پیروان خط امام و رهبری بیان کرد: در رابطه با این موضوع، تا اخرین لحظه هم شورای نگهبان باید ان را رصد کند، زیرا جلوگیری از خرج‌های اضافی، راه فساد را مسدود می‌کند.

سجادی تصریح کرد: همچنین سوال ایجاد می‌شود که چرا ۹۰ نفر از نمایندگان نباید تایید صلاحیت شوند؟ آقای کدخدایی علت  آن را مشکلات اقتصادی و سو استفاده مالی دانست و لازم است که احزاب این موضوع را پیگیری کنند.

او  گفت: هزینه‌های تبلیغات نامزد‌ها باید شفاف باشد و کلان نباشد به همین دلیل کاندیدا‌ها فقط توانایی‌های خودشان را در جلسات و نشست‌ها بازگو کنند تا مردم ان‌ها را شناسایی کنند.

سخنگو جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی برای اینکه مدیران خوب و کارآمد داشته باشد باید مجلس کارآمدی داشته باشد.


بیشتر بخوانید: نظارت، اجرا و بازرسی سه رکن اصلی انتخابات است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار