اخبار حوادث امروز بیست و هشتم بهمن ماه ۹۸؛

از دستگیری سارق حرفه‌ای با ۸ فقره سرقت تا حریق منزل مسکونی

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست و هشتم بهمن سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (دوشنبه بیست و هشتم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق حرفه‌ای با ۸ فقره سرقت در خرمشهر دستگیر شد

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیری سارقان حرفه‌ای در دستور ویژه پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران کلانتری ۱۳ با کار اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرمشهر ادامه داد: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت از قبیل ۶ سرقت سایرعناوین و ۲ فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف کرد.

سرهنگ همت علی ترکارانی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

حریق منزل مسکونی در خرمشهر

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۲:۵۰ دقیقه ظهر امروز یک مورد حریق منزل مسکونی ، خیابان ستایش شمالی  اطلاع داده شد، که بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱(مرکزی) و یک تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۳ (ایثار) به محل حادثه اعزام شدند.    

او ادامه داد:   آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب خاموش کردند.

سارق حرفه‌ای با ۸ فقره سرقت به دام پلیس افتاد

مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر افزود:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.                                                                               

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.