اخبار حوادث امروز بیست ودوم بهمن ماه ۹۸؛

توقیف یک فروند شناور باری و کشف محموله کنسرو قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز (بیست ودوم بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله کنسرو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال

سرهنگ نادر سهیلی جانشین مرزبانی استان خوزستان گفت: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به چرخه اقتصاد داخلی کشور و مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و کالا، دریابانان پایگاه دریابانی آبادان دیروز حین گشت زنی در منطقه، موفق شدند یک فروند شناور باری حامل محموله قاچاق را در آبراه اروند متوقف کنند.

او افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده، ۳ هزار و ۶۰۰ قوطی کنسرو آناناس و ۸۰۰ بطری ۴ لیتری روغن زیتون که بدون مجوز قانونی و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

جانشین مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۶ قاچاقچی تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سرهنگ سهیلی گفت: دریابانان خوزستان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان هرگونه تحرکات را زیر نظر گرفته و با قانون شکنان و مخلان اقتصاد داخلی برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.