نیک آئین در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

۱۰۰ واحد تعمیرکار خودرو در تعطیلات عید به مردم تهران خدمات رسانی می‌کنند

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو گفت: در تعطیلات نوروز، ۱۰۰ واحدصنفی تعمیرکاران خودرو در تهران فعالیت می‌کنند.

علیرضا نیک آیین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو در گفت وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تعمیرکاران خودرو در نوروز اظهار کرد: باتوجه به تعطیلات نوروز، برخی واحدهای تعمیرگاهی در سطح کشور برای ارائه خدمات به مردم فعال هستند و به طور مثال ۱۰۰ واحدصنفی تعمیرکار در تهران فعالیت می‌کنند.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو ادامه داد: باتوجه به روز‌های پایانی سال، تعداد مراجعان خودرو به تعمیرکاران بیشتر می‌شود؛ این در حالی است که به مردم توصیه می‌کنیم که برای تعمیرخودروی خود، زودتر مراجعه کنند و کار خود را به روز‌های پایانی سال نیندازند چرا که ممکن است از قطعات تقلبی استفاده شود و زمان برای جبران آن کم باشد.


بیشتر بخوانید: فعالیت تعمیرکاران بی مجوز متوقف می‌شود 


نیک آئین در پاسخ به این پرسش که وضعیت تعمیرکاران خودرو نسبت به سال گذشته چگونه ارزیابی می‌شود؟ تصریح کرد: هم اکنون آمار دقیقی در دسترس نیست، اما به صورت چشمی می‌توان گفت که آمار مراجعان بیشتر شده است.

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با تاکید براینکه هم اکنون ۵ هزار واحد صنفی مجوزدار در تهران مشغول به فعالیت اند اظهار کرد: متاسفانه  تعداد واحد‌های غیرمجاز در تهران زیاد است که بازرسان ما  در حال رصد و برخورد با آن‌ها هستند.

نیک آئین در ادامه بیان کرد: اگر افراد تخلفی در این واحد‌های صنفی مشاهده کردند می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۶۴۶۰۶۰ تماس بگیرند که در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی کنند.

گفتنی است، براساس مقررات صنفت تعمیرکاران، واحد‌های مجاز به تعمیرات خودرو باید جواز خود را در معرض دید قرار دهند. اگر عموم مردم در مراجعه به این مراکز دقیق و تیز بین بوده و ابتدا به بررسی جواز بپردازند از بسیاری از تخلفات جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار