پیام استقامت را به گوش جهانیان برسانید

امام‌جمعه شهرستان انار بااشاره به راهپیمایی‌ بیست و دوم بهمن گفت: ملت ایران با حضور در راهپیمایی بیست ودوم بهمن پیام استقامت و وحدت را به گوش جهانیان خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری امام‌جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بعد از گذشت چهل و یک سال، انقلاب اسلامی ایران همچنان با طراوت و شادابی راه خود را ادامه می‌دهد و نمونه این طراوت و شادابی را در حضور امواج خروشان ملت ایران در تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی مشاهده کردیم.

حجت‌الاسلام منتظری افزود: طراوت و نشاط انقلاب اسلامی بستگی به ماهیت انقلاب اسلامی دارد.

او گفت: انقلاب اسلامی یک تحول انسانی مهمی را ایجاد کرد که برآمده از بعد اعتقادی و دینی انقلاب و رهبری فقیه اسلام‌شناس است.

حجت‌الاسلام منتظری ادامه داد: راز ماندگاری انقلاب اسلامی همین رشد تحولات انسانی بر مبنای اسلام و مکتب عاشوراست.

او بااشاره به اینکه حضور در راهپیمایی‌ها به ویژه بیست و دوم بهمن بسیار مهم و اساسی است تصریح کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی بیست ودوم بهمن پیام استقامت و وحدت را به گوش جهانیان خواهد رساند.

خطیب جمعه انار ادامه داد :روز سه‌شنبه بیست و دوم بهمن مردم انقلابی شهرستان انار همگام با سایر اقشار مختلف مردم ساعت ۹/۵ صبح از مقابل میدان بسیج تا حرم مطهر امامزاده محمدصالح راهپیمایی با شکوه یوم ا...۲۲ بهمن را برگزار خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان انار گفت:  به لطف الهی انتخابات در ایران جزو سالم‌ترین انتخابات در جهان بوده و  تابحال ما انتخابات تشریفاتی نداشتیم.

اوافزود: باعث تاسف است که بعضی از افراد به دروغ می‌گویند این انتخابات نیست بلکه انتصابات است و با این حرف‌های بی اساس موجب دلسردی مردم می‌شوند.

حجت‌الاسلام منتظری گفت:کسانی این حرف‌های بی‌ربط را می‌زنند که خودشان با همین انتخابات به جایی رسیده‌اند.

خطیب جمعه انار  به ویژگی‌های نامزد اصلح اشاره کرد و گفت:نامزدی که از شیوه‌های تبلیغاتی نادرست استفاده کند و وعده‌هایی که در حیطه وظایفش نیست به مردم بدهد و بوسیله تطمیع، پول و شام بخواهد رای جمع کند به‌هیچ‌وجه صلاحیت نمایندگی را ندارد.

او در ادامه گفت:
نامزد اصلح کسی است که از بداخلاقی‌های انتخاباتی پرهیز کرده و به مبانی ارزش‌های اسلامی و انقلاب و اهداف ملت پایبند بوده و خود را خدمتگزار همه مردم بدانند

وی گفت: نامزد اصلح کسی است که با ایمان و توکل به خدا، انقلابی، شجاع، کارآمد و دارای روحیه جهادی باشد.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه افزود: نامزد اصلح کسی است که اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی بوده و پایبند به اقتصاد مقاومتی و برای پیشرفت نگاهش به بیرون از مرز‌ها و میز‌های مذاکره نباشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار