شورای نگهبان محکم ایستاده تا ناصالحان وارد مجلس نشوند

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: شورای نگهبان محکم ایستاده است که ناصالحان وارد رکنی از نظام نشوند، تضعیف شورای نگهبان تضعیف مجلس است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیین وحدت بخش نماز جمعه این هفته به امامت حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان در جمع نمازگزاران گفت:  خداوند بندگان را به رعایت هر چه بیشتر تقوای الهی توصیه می‌کند ، حضرت علی (ع) فرمودند رعایت تقوای الهی به عنوان حق اصلی خداوند بر گردن همه ماست، باید در هر کاری کنیم تا حق مسلم خداوند ادا شود.

او ادامه داد: علامت و نشانه‌های انسان‌های بهشتی که در این دنیا می‌توان آن‌ها را تشخیص داد و این است که فرد بهشتی ار عذاب اخروی بیمناک است ، کسی که وقتی که می‌خواهد در شب استراحت کند اگر به اعمال روزانه خودش فکر کند و ببیند چه کار‌های انجام داده است چرا بیمناک نباشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: امام معصوم فرمود آنچنان از خدا بترس که اگر تمام حسنات روی زمین هم مربوط تو باشد ممکن است ناخالصی داشته باشد و مقبول خداوند نباشد ، اما آدمی در حین اینکه باید بیمناک آخرتش باشد باید امید هم به غفران الهی داشته باشد.

او ادامه داد: وقتی مسئولیتی را به شما خواهران و برادران می‌دهند اگر توان انجام آن را ندارید نپذیرید. چرا بالاتر از طاقتتان مسئولیت می‌پذیرید سنگینی این مسئولیت بر گردنتان می ماند و برایتان عذاب دارد و گرفتارتان می‌کند.

خطیب جمعه کرمان در ادامه ضمن تسلیت وفات ام البنین ،روز تکریم مادران شهید را نیز تبریک گفت.

او افزود : نیرویی هوایی ارتش جمهوری اسلامی  جریانی قوی و امید بخش در پیروزی شکوهمند انقلاب داشت، ارتش دینش را قبل از پیروزی به انقلاب و امام (ره) ادا کرد. بعد انقلاب نیز در همه صحنه ها حضور داشت.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی  ادامه داد : باید در ۲۲ بهمن همه حضور داشته باشند، چون وحدت بخش است و این وحدت دستاورد‌های زیادی داشته است و برایمان عزت  ملی به همراه داشته است و از نفوذ بیگانگان وتوهین به مردم کشور جلوگیری شده است.

او دستاوردهای کشور از راهپیمایی ۲۲ بهمن را بازیافتن غرور ملی ، حاکمیت  ،پیشرفت و استقلال کشور دانست .

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی ادامه داد : انتخاب شخص اصلح بر عهده مردم است و با توجه به انتخابات در پیش رو حضور گسترده پای صندوق‌های رای مورد توجه است و هرچه افراد بیشتری پای صندوق‌ها باشد مجلس ما قدرتمند‌تر خواهد شد ،انتخاب اصلح در وضع قوانین مناسب موثر است و نماینده‌ای را باید به مجلس بفرستیم که تشنه خدمت باشد نه شیفته قدرت ، نماینده باید خود را نوکر مردم بداند و  ارزش محور باشد و گره مشکلات مردم را باز کند باید نماینده‌ای انقلابی باید به مجلس بفرستیم.

او بااشاره به اینکه انتخابات مجریان خدومی دارد و در راس آن شورای نگهبان است افزود: شورای نگهبان محکم ایستاده است که ناصالحان وارد رکنی از نظام نشوند. تضعیف شورای نگهبان تضعیف مجلس است ، شورای نگهبان وظیفه شان است که برای مردم هر چه که به آن‌ها ضرر برساند بایستند و باید مواظب باشیم که حضورمان در انتخابات عالی باشد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار