کشوری که تاریخ خود را فراموش کند محکوم به تکرار است

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: کشوری که تاریخ خود را فراموش کند محکوم به تکرار و بازگشت به روز های گذشته است.

کشوری که تاریخ خود را فراموش کند محکوم به تکرار استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا در جمع دانشجویان انجمن های اسلامی دانشگاه های کشور در سالن همایش های حرم مطهر رضوی گفت:کشوری که تاریخ خود را فراموش کند محکوم به تکرار و بازگشت به روز های گذشته است.

او در سخنرانی خود در اردوگاه ثامن مشهد و در حضور دانشجویان تصریح کرد: اگر تاریخ خود را فراموش کنیم، به روز های سخت و دشواری که پشت سر گذاشتیم باز میگردیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ج.ا.ا  گفت: عظمتی که امروز شاهدش هستیم به برکت این انقلاب و جوانان است و شما جوانان هستید که میتوانید این انقلاب را به سر منزل خود برسانید.

خانزادی افزود: این روزها در ایام الله دهه فجر هستیم اما ما در این چهار دهه ای که از انقلاب  روز های با شکوهی را داشتیم و تک تک این روز ها را میتوانیم ایام الله نام گذاری کنیم و یکی از همین روز ها که مقام معظم رهبری آن را ایام الله نامیدند، روز شهادت حاج قاسم سلیمانی بود.

او تصریح کرد: ترور سپهبد سلیمانی با دیگر ترور ها تفاوت داشت؛ این بار یک دولت و یک حکومت تروریستی پشت این عملیات بود و برای اولین بار بود که شاهد چنین اقدامی از سوی یک دولت بودیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در اوایل انقلاب خیلی ها با نسبت های مختلف سعی میکردند حذب های نادرست را با اهداف مشخص شده در کشور ما را اندازی کنند؛ سردار قرنی که اولین شهید ترور بعد از انقلاب است میتوان به عنوان یکی از اصلی موانع این احذاب نام برد.

خانزادی افزود: سردار شهید قرنی اولین شهید ترور بعد از انقلاب بود و امروز نیز سردار شهید سلیمانی آخرین شهید ترور در کشور ما است.

او تصریح کرد: اما غیر از این نقطه مشترک دیگری هم میان این دو شهید بود و آن هم این است که این دو شهید بزرگوار هردو سدی بزرگ در مقابل موفقیت دشمنان ایران اسلامی بودند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در خصوص بیرون کردن نیرو های آمریکایی از منطقه گفت: ما مدت ها بود که سعی داشتیم آمریکا را از منطقه بیرون کنیم و رژیم تروریستی آمریکا نمیدانست با این اقدام احمقانه در چه سرازیری و در مسیر چه سقوطی قرار میگیرد؛ از این رو این شهادت برای ما بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام//ع.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.