مشهد؛

شهداء الگوهای واقعی و عینی بصیرت و اقتدار نظام

شهداء الگوهای واقعی و عینی بصیرت و اقتدار نظام هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ حسین بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهداء انتظامی بخش میان جلگه گفت:: خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگر سرمایه‌های بزرگ نظام هستند.

وی افزود: شهداء الگوهای واقعی و عینی بصیرت و اقتدار نظام هستند و همه ما وظیفه داریم با تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری در راه دفاع از ارش‌ها و آرمان‌های شهدا گام برداریم چرا که این مسیر، مسیر سعادت و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی و راه ذلت دشمنان قسم خورده انقلاب است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت:شهرستان ولایت مدار نیشابور بیش از ۲۳۰۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب نموده که از این تعداد ۱۰۳ شهید مربوط به ناجا و تعداد ۱۱ شهید آن مربوط به بخش میان جلگه می‌باشد که این‌ها همه نشان از روحیه بالای ایثارگری و ولایت مداری در ابر شهر و شهر حدیث سلسله الذهب است.

در ابتدای این مراسم معنوی حجت الاسلام اصغری رییس عقیدتی سیاسی گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های قرآنی و معنوی ارائه و بر ادامه راه شهدائ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کردند.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدائ انتظامی بخش میان جلگه و کارکنان تجلیل و ایستگاه موقت پلیس راهنمایی و رانندگی نیز افتتاح گردید.

انتهای پیام//م. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.