فرمانده قرارگاه راهیان نور:

فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه گسترش پیدا کند

سردار یعقوب سلیمانی گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه گسترش و ترویج پیدا کند و دستاورد‌های آن به زبان هنر منعکس شود.

سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور در اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور و معبر مقاومت در حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در مصاحبه با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید در جامعه گسترش و ترویج پیدا کند و دستاورد‌های آن به زبان هنر منعکس شود گفت: هنر امروز ایران، هنر مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی است که همه این هنر‌ها از دفاع مقدس تولید شده و بستر این هنر در راهیان نور است.

او با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در ۴۱ سال گذشته دشمن همواره با حیله‌های خود در عرصه‌های مختلف در جهت برهم زدن اندیشه و تفکر مردم تلاش می‌کند افزود: علیرغم تمامی محدودیت‌ها، امروز انقلاب به برکت اندیشه و تفکر امام راحل، هدایتگری مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه، هرگز متوقف نشده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه راهیان نور فناوری استفاده از گنج دفاع مقدس و فناوری قدرت نرم است که باید از ابزار هنر در اشاعه فرهنگ انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس و تبلیغ و ترویج سیره شهدا استفاده شود تصریح کرد: هنر مقاومت و دفاع مقدس ریشه در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس دارد که باید به آن توجه ویژه داشت.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج کشور در ادامه به افزایش چند برابری مراکز علمی و دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران، قطب پزشکی غرب آسیا است که در حوزه سلول‌های بنیادین، ترمیم ضایعات نخاعی و تولید دارو‌های راهبردی، در ردیف اول منطقه قرار دارد.

گفتنی است، در این مراسم از ۴۰ اثر برگزیده جشنواره سرزمین نور و معبر مقاومت، پنج مدرسه برتر در ارسال آثار به این جشنواره و از خادمان، موثران و فعالان اردو‌های راهیان نور در استان سمنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.