تداوم انقلاب در گرو تبعیت از رهبری است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تداوم انقلاب در گرو دشمن ستیزی و خدمت درست شما مدیران و کارمندان به مردم است.

به گزارش خبرنگاران گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با بیان اینکه حفظ انقلاب از خود انقلاب مهمتر است گفت: تبعیت از ولایت فقیه و رهبری راه اصلی حفظ انقلاب است.

او با اشاره به اینکه نیاز است مسئولان انقلابی در راس کار حضور داشته باشند افزود: تداوم انقلاب در گرو دشمن ستیزی و خدمت درست شما مدیران و کارمندان به مردم است.

آیت الله شاهچراغی بیان کرد: مشکل اصلی استان تامین آب است و اشتغال و معیشت استان در گرو تامین آب است، اما هنوز این مشکل در استان حل نشده است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: نیاز است پروژه‌های آب در استان شتاب بیشتری پیدا کند و مشکل آب روستایی در استان سمنان هم باید جدی گرفته شود.

او در بخش پایان یصحت‌های خود با بیان اینکه مسئله مهم امروز کشور انتخابات است گفت: انتخاب درست سبب پیشرفت و حفظ نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

آیت الله شاهچراغی با باین اینکه اخلاق و وحدت در جامعه نیاز است در این ایام بیش از پیش حفظ شود افزود: نیاز است مردم هم ملاک‌های مهمتری برای انتخاب درست نماینده را در نظر گیرند.

حیدریان مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در این دیدار با بیان اینکه سند سازگاری استان با کم آبی تدوین شده و به زودی به وزارت مربوطه برای اقدامات بعدی ارسال می‌شود گفت: درصد زیادی از آب استان در بخش کاشورزی مصرف می‌شود و نیاز است این آب‌ها نیز مدیریت شود.

او افزود: بی شاز ۸۰ درصد چاه‌های استان سمنان دارای کنتور هوشمند بوده این در حالی است که متوسط کشوری هوشمند سازی کنتور در کشور ۲۵ درصد است.

حیدریان بیان کرد: عملیات اجرایی انتقال آب از سد فینسک هم به زودی در استان سمنان آغاز خواهد شد.

کشاورزیان مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی استان هم در این دیدار با بیان اینکه در ایام دهه فجر امسال ۷۲ پروژه با مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در استان به بهره برداری می‌رسد گفت: ۱۹ پروژه نیز در این ایام کلنگ زنی خواهد شد.

او افزود: در حال حاضر برای ۹۹ درصد روستا‌های استان آب آشامیدنی مناسبی در دست است افزود: تا دو سال آینده هیچ روستایی از استان بدون آب مناسب آشامیدنی نخواهد بود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.