فرماندار دامغان:

١۵٠ کیلومتر جاده دیباج - معلمان در حال ساخت است

علی اصغر مجد گفت: طرح ۲بانده‌سازی محور دیباج - معلمان در راستای اجرای طرح ارتباط شمال به جنوب در مسیر حدود ۱۵۰ کیلومتر در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی اصغر مجد فرماندار دامغان در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان دامغان گفت: چهار طرح راهداری در حوزه ارتباطی شمال به جنوب در حال انجام است که اجرای این طرح‌ها به دلیل ۲ بانده شدن محور، از افزایش تصادفات جاده‌ای جلوگیری خواهد کرد.

او ادامه داد: این چهار طرح شامل احداث جاده دیباج-آستانه به طول ۲۵ کیلومتر، احدات جاده دامغان-یزدان آباد به طول ۵۵ کیلومتر، جاده یزدان آباد- رشم به طول ۴۹ کیلومتر و احدات جاده رشم به معلمان به طول ۱۳ کیلومتر است که هم‌اکنون توسط چهار پیمانکار در حال انجام است.

مجد تصریح کرد: برای تکمیل این چهار طرح، حدود ۳ میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است.

فرماندار دامغان تصریح کرد: ارزش ریالی طرح‌های دولتی کوچک و بزرگ شهرستان حدود چهار هزار میلیارد ریال است که عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

فرماندار، معاونان فرمانداری، بخشداران و هیات همراه به اتفاق خبرنگاران شهرستان، روز سه‌شنبه از هشت طرح در حال ساخت بازدید کردند.
گفتنی است، این هشت طرح شامل طرح‌های راهداری، آموزشی، آبخیزداری، ورزشی و صنعتی بود که فرماندار دامغان در این بازدید، از نزدیک روند ساخت و ساز، پیشرفت طرح‌ها و مشکلات را بررسی کرد.

شایان ذکر است، طرح ایجاد استخر ذخیره آب در شهر کلاته توسط جهاد کشاورزی، طرح صنعتی ایجاد یک کارخانه فرآوری مواد خام توسط بخش خصوصی در امیریه، تکمیل دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه دامغان، ایجاد خوابگاه دخترانه دانشکده بهداشت، طرح آبخیزداری بند انحرافی نیستان چشمه علی و ایجاد کانال از دیگر طرح‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.