خنثی سازی توطئه دشمنان در سایه تغییر مفهوم قدرت

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در یاسوج گفت: قدرت برتر نظامی و سیاسی آمریکا با تمام توانش مقابل قدرت جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور امروز در یادوراه ۹۷۶ شهید عشایر کهگیلویه و بویراحمد در مصلی یاسوج و در جمع پر شور مردم این شهر گفت: یکی از بزرگترین دستاورد‌های ملت ایران تغییر مفهوم قدرت در جهان به رهبری مدبرانه امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت اله خامنه‌ای است.
 
سردار غلامرضا سلیمانی با اشاره به اینکه آمریکا بیش از ۵۰ درصد قدرت نظامی، اقتصادی و سیاسی جهان را در اختیار دارد افزود: بزرگترین قدرت نظامی جهان در مقابل قدرت ایران اسلامی ناکارآمد است چرا که منبع قدرت جمهوری اسلامی ایران اتکا به خداوند و همت و پشتیبانی ملت غیور آن است.
 
او اضافه کرد: در طی ۴۱ سال عمر جمهوری اسلامی آمریکایی‌ها شب و روز نداشتند و تمام توان خود را برای شکست ایران به میدان آوردند، اما در هیچ صحنه‌ای توفیق نداشتند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور به شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بدرقه بی نظیر مردم با حضور ده‌ها میلیونی در تشییع پیکر پاک او اشاره کرد و ادامه داد: از روز شهادت این شهید بزرگ، ایستادگی و مقاومت ملت‌های مسلمان در مقابل استکبار و صهیونیست جهانخوار در سراسر جهان با انرژی بیشتری تداوم یافته است.
 
سردار سلیمانی به نقش مردم در مواجه با فشار حداکثری اقتصادی و عملیات‌های گسترده نظام سلطه اشاره کرد و گفت: تمام اندیشمندان آمریکایی، راهبرد دولت ترامپ در مقابل ملت ایران را شکست خورده و ناکارآمد می دانند.
 
او با بیان اینکه تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در سیطره کامل نظام استکبار و آمریکا بود افزود: با وجودی که دشمنان اسلام و ایران پیروزی انقلاب اسلامی را محتمل نمیدانستند، اما با تکیه بر غیرت ملی و اسلامی، مردم ایران توانستند با پیروزی مقابل رژیم طاغوت یکی از موانع پیش روی ظهور حضرت مهدی (عج) را بردارند.
 
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.