با انتشار پیامی:

دعوت مسوولان ، شخصیت ها و گروهای مختلف کهگیلویه وبویراحمد ازمردم جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

مسوولان و شخصیت‌های برجسته و گروه های مختلف استان کهگیلویه وبویراحمد هرکدام در پیام‌های جداگانه‌ای مردم استان را برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۷ دعوت کردند.

دعوت مسوولان کهگیلویه وبویراحمد جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور عظمت، اقتدار، حماسه و جان فشانی‌های ملت بزرگ ایران است که توانسته در چهل سال گذشته با تمسک به مکتب ائمه اطهار(ع)، عشق و علاقه به انقلاب و پیوند مستحکم با نظام اسلامی همواره توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان را خنثی کند.

مسوولان و شخصیت‌های برجسته استان کهگیلویه وبویراحمد هرکدام در پیام‌های جداگانه‌ای مردم استان را برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۹۷ دعوت کردند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی مردم را به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد .
غلام محمد زارعی در این پیام آورده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
والفجر و لیال عشر

دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور عظمت، اقتدار، حماسه و جانفشانی‌های ملت بزرگ ایران است که توانسته در چهل سال گذشته با تمسک به مکتب ائمه اطهار(ع)، عشق و علاقه به انقلاب و پیوند مستحکم با نظام اسلامی همواره توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان را در ۴۰ سال گذشته ناکام نماید و یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه به عنوان روز تجلی عزت، اقتدار و خودباوری این ملت بزرگ ؛ فرصتی است مغتنم و طلایی برای تجدید میثاق مجدد با شهدا ، آرمان‌های مقدس حضرت امام خمینی رضوان‌الله تعالی علیه، و بیعت دوباره با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای ((مدظله‌العالی)) و حرکتی موثر برای دفاع از دستاورد‌های مهم و حیاتی این انقلاب بزرگ است.

در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران که رنگ و بوی فاطمی دارد، بر خود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت ایام عزیز فاطمیه ، یاد و خاطره امام راحل عظیم الشأن، شهداء و ایثارگران پرافتخار و تبریک فرا رسیدن این ایام فرخنده به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مردم سرافراز و فهیم شهرستان‌های بویراحمد و دنا؛ از عموم مردم متدین، فهیم و سرافراز استان برای حضور یکپارچه ، منسجم و حماسی‌تر از همه سال‌های قبل در راهپیمایی سراسری ٢٢ بهمن ماه دعوت نمایم تا همگام با مردم سایر مناطق ایران عزیز در جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب ، جشن عزتمندی و سربلندی ایران اسلامی حضور پیدا کرده و بار دیگر میثاق جاودانه خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشان و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) به نمایش بگذارند.

غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد و دنا

دعوت استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی مردم استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیام تبریک خود به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم استان را به حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در پیام علی‌محمد احمدی آمده؛

باسمه تعالی

ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و شعور مردم در جشن های ایام الله دهه فجر؛ امسال دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و در ۴۰ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و ورود به دهه ۵۰ سالگی انقلاب قرار داریم.

 در طول چهار دهه گذشته نظام سلطه و ایادی غرب با همکاری برخی دولتهای مرتجع منطقه برای مقابله با انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند و همواره درصدد هجمه و ضربه بر علیه آرمانها و اصول انقلاب اسلامی و متوقف کردن پیشرفتهای این نظام الهی بودند تا با توطئه و دسیسه مسیر پیشرفت و تعالی ملت ایران را با مشکل رو به رو کنند.

اما امسال مردم ما متفاوت تر و آگاه تر از سال های گذشته ان شاالله مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان این ملت خواهند زد و با حضور پرشور، حماسی و سرشار از معرفت خودشان چهل سالگی انقلاب اسلامی را باشکوه تر از سنوات قبل گرامی خواهند داشت.

اینجانب از مردم شریف و انقلابی استان که در طول دهه های گذشته همواره پاسدار ارزش های والا و ناب امام و انقلاب اسلامی بودند دعوت می کنم تا به فضل و یاری خداوند متعال امسال ۲۲ بهمن را پرشور تر و با نشاط تر رقم بزنند.

۲۲ بهمن‌ماه در حقیقت استمرار تلاشها و مجاهدتهای شهدا و ایثارگرانی است که با نثارخون و اهدای همه هستی خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و زنده نگه داشتند.

وظیفه همه ما در برابر وارثان واقعی نظام و انقلاب در این برهه خاص که نظام سلطه به سردمداری ایالات متحده آمریکا تحریم های ظالمانه خودش را بر ملت ایران تشدید کرده و جنگ تمام عیار اقتصادی را آغاز کرده، این است که با حضور باشکوه اقشار مردم به دشمنان این کشور و این انقلاب نشان دهیم که در پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی لحظه ای کوتاه نخواهیم آمد و در حفظ دستاوردهای انقلاب و نظام با تمام قوا در مقابل ظلم و جور بیگانگان ایستادگی خواهیم کرد.

علی محمد احمدی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد

فراخوان حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی شاخه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران چهلمین سال پیروزی خود را در حالی پشت سر گذاشت که ثابت کرد از پایه‌های استواری، چون ایدئولوژی اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت مطلقه فقیه، قانون اساسی پویا و تحکیم نهاد‌های انقلاب که امام راحل بنا نهاده برخوردار است.

در این بیانیه تصریح شده است: این پایه‌های مستحکم با فداکاری و کمک‌های مردم انقلابی در همه عرصه‌های دفاع از انقلاب و لبیک به رهنمود‌های پیامبرگونه حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری طی چهار دهه، انقلاب اسلامی را بیمه کرده است. قطعا تشکیل نهاد‌های انقلاب از توده مردم توسط خمینی کبیر عرصه را بر دشمنان داخلی و خارجی تنگ و توطئه آنان را یکی پس از دیگری خنثی و انقلاب را مقاوم و آبدیده‌تر کرده است.

در بیانیه حزب عدالت‌طلبان آمده است: حضور سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین در مقابله با عوامل برانداز و ۸ سال دفاع مقدس در طول جنگ تحمیلی با تقدیم صد‌ها هزار شهید و جانباز و آزاده گویای این واقعیت افتخار آمیز است و تداوم و ایستادگی آن‌ها در ادامه خباثت‌های بیگانگان باعث غرور و مباهات است و همچنین نهاد‌هایی که نقش بسیار موثری در محرومیت زدایی و دستگیری از قشر مستضعف جامعه مانند کمیته امداد و جهاد سازندگی را داشتند و برقراری امنیت داخلی توسط کمیته‌های انقلاب حقیقتی است که دوست و دشمن نمی‌توانند منکر آن شوند، در سایه این داشته‌های ارزشمند است که امروز بعد از چهل سال اینچنین امنیت پایداری نه تنها در کشور ایران اسلامی برقرار است بلکه خورشید این انقلاب در سراسر دنیا به درخشش در آمده است و دشمن را به خشم واداشته تا علیرغم همه توطئه‌ها علیه نظام اسلامی همچنان با بیش از صد‌ها دستاورد مهم هر روز پرفروغ‌تر بدرخشد و دشمنان انقلاب را عصبانی کرده باشد که تحمل چهل سالگی انقلاب اسلامی را نداشته باشند.

حزب عدالت طلبان ایران اسلامی ضمن دعوت از آحاد مردم مسلمان و شهید پرور و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در راهپیمائی یوم الله ۲۲ بهمن و شرکت در جشن چهل سالگی انقلاب با همه آن‌ها با رهبری والامقام و شهیدان گلگون کفن عهد و پیمان می‌بندیم تا همچون گذشته در راه آرمان‌های امام و رهبری استوار بمانیم و در برابر توطئه‌های ایادی داخلی و خارجی ایستادگی کنیم.

محمدرحیم دهراب پور
دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی شاخه استان کهگیلویه و بویراحمد

بسیج دانشجویی

خیابان‌های کهگیلویه و بویراحمد را مملو از گام‌های محکم و اراده‌های راسخ می‌کنیم

بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای این گونه آورده است که در روز ۲۲ بهمن خیابان‌های استان را مملو از گام‌های محکم و اراده‌های راسخ می‌کنیم.

بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد طی بیانیه‌ای در خصوص دهه فجر انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن آورده است: انقلاب شکوهمند اسلامی ملت بزرگ و متمدن ایران علی رغم همه موانع، تهدیدها، تحریم‌ها، تحلیل‌ها و تفسیر‌های جبهه استکبار، فردا در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷چهل سالگی خود را جشن می‌گیرد.

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران نه تنها خط بطلانی بر یاوه گویی‌های سردمداران کاخ سفید و رژیم‌های وابسته به آن در منطقه بلکه ناکارآمدی همه نظریات جامعه شناختی قرون متمادی نظریه پردازان غیرتوحیدی را به اثبات رساند.

در چهل سالگی انقلاب، عصبانیت همراه با دستپاچگی و به هم ریختگی جبهه معاندین و مخالفین و منافقین داخل و خارج مثل کسی که از وحشت تنهایی فریاد می‌زند، تا ترس خود را نبیند، بسیار تماشایی است در عین حال چهل سالگی انقلاب منتقدین و حتی برخی مخالفین منصف و خصوصا دانشمندان و نظریه پردازان مستقل را به اعتراف و اذعان واداشته است که عناصری، چون خدا اسلام و اراده‌های راسخ و متحد مردم خداجوی ایران، حول محور رهبری دینی، عوامل اصلی پیش روندگی و پیش برندگی این انقلاب بوده و مادامی که این عوامل باشند نمی‌توان از پایان انقلاب اسلامی سخن گفت.

از این روست که در این سال‌ها استکبار و جرثومه‌های داخلی و منطقه‌ای آن خصوصا از طریق فضا‌های مجازی تمام تلاش خود را در هجمه به باور‌های دینی اختلاف میان جریانات داخل نظام، تخریب شخصیت‌های انقلابی و مراجع عظام و در راس آن ها، جایگاه ولایت فقیه و امامین انقلاب قرار داده است، اما زهی خیال باطل و حماقت مضاعف انقلابی که خانه در قلب بیش از یک میلیارد انسان مسلمان و میلیون‌ها انسان آزاده و منصف دارد انقلابی که امروز تنها در ایران خلاصه نمی‌شود و جهانی شده است، دیگر نه مهار شدنی است و نه پایان یافتنی چرا که امروز هر کس در هر گوشه‌ای از جهان بخواهد با انقلاب اسلامی درافتد از همان نقطه گروهی و تا لشکری از انقلابیون علیه او برمی خیزند و البته دشمنی‌های این انقلاب هم پیچیده‌تر و جدی‌تر خواهد بود.

همه می‌دانیم در این سال‌ها ایران اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام با مشکلات جدی اقتصادی و بعضا معیشتی مردم روبرو بوده و هست که بخشی از آن‌ها ناشی از توطئه‌های استکبار جهانی و جریان خزنده نفوذ در برخی سیستم‌های اجرایی برای به زانو درآوردن مردم در حمایت از انقلاب بوده و بخشی هم متاسفانه ناشی از بی تدبیری‌ها و عدم نظارت و حاشیه سازی‌ها خواسته و ناخواسته بود.

قبل از همه این توطئه‌های اقتصادی متاخر، رهبر انقلاب از ۱۲ سال پیش با نام گذاری سال ها؛ مکرر اندر مکرر به مسئولان در خصوص مسئله اقتصاد و توجه به اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌های درونی کشور انذار داده است.

تجربه این چهل سال نشان داده تا جایی که به رهنمود‌های معظم له توجه شده از سد مشکلات عبور شد و هر جا که هشدارهای، ولی نادیده گرفته شود و به امید حل مشکلات در خارج از کشور باشیم نه تنها فرجی حاصل نخواهد شد بلکه حلقه محاصره را تنگ‌تر می‌کنند که پیشنهاد توهین آمیز اروپاییان با طرح نفت در برابر دارو و غذا که کف تعهدات انسانی نظام بین الملل هست و نیازی به توافق آنچنانی ندارد آخرین نمونه آن است.

تجربه چهل سال عزت حکایت از این دارد که با وحدت کلمه و چنگ زدن به ریسمان الهی انقلاب که همانا، ولی فقیه است تا این جا را غیرتمندانه طی کرده‌ایم و طی این طریق بدون وحدت حول محور ولایت ممکن نخواهد بود.

اینک برای جشن شگفتی ساز چهلم انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم انقلاب در این ایام فاطمی به یاد الله اکبر‌های به خون خفته بهمن ۵۷ و به یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و حریم وطن و با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علی‌ها در ۲۲بهمن ۹۷ خیابان‌های ایران عزیز را مملو از گام‌های محکم و اراده‌های راسخ برای آغاز دهه پنجم و شروع تمدن نوین اسلامی خواهیم نمود.

در حال تکمیل.........

برچسب ها: 22بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.