در جلسه شورای شهر تهران انجام شد؛

اپراتور‌های مخابراتی موظف به پرداخت عوارض شدند

اعضای شورای شهر تهران با ۱۴ رای موافق کلیات محاسبه و دریافت عوارض صدور مجوز نصب و نظارت بر دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی شهر تهران را تصویب رساندند.

اپراتور‌های مخابراتی موظف به پرداخت عوارض شدندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی لایحه شهردار تهران درباره نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور مجوز نفت و نظارت دوره‌ای بر دکل‌ها و آنتن‌های مخابراتی شهر تهران در دستور کار یکصد و نود و هشتمین جلسه علنی شورای شهر که امروز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه برگزار شد، قرار گرفت.

در ابتدای روند بررسی این دستور ناهید خدا کرمی عضو شورای شهر تهران، گفت: دکل‌های مخابراتی منافعی دارند که تمام این منافع به جیب اپراتور‌ها می‌رود و فضای شهر را اشغال می‌کند.

خداکرمی تصریح کرد: شهرداری تهران موظف است از ابتدای سال آینده از تمام نهاد‌ها که تجهیزات ارتباطی نصب می‌کنند عوارض دریافت کند.

پس از اظهار نظر عضو شورای شهر تهران کلیات لایحه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور مجوز نفت و نظارت دوره‌ای بر دکل و آنتن‌های مخابراتی در شهر تهران در صحن شورای شهر به رای گذاشته شد و با ۱۴ رای موافق کلیات آن به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار