۲۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر با رویکرد توسعه اجتماعی و همدلی

دبیر اجرایی ستاد دهه فجر اصفهان از برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه با بیش از ۴۰۰ اجرا در مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین ستوده فر دبیر اجرایی ستاد دهه فجر امروز در نشست خبری خصوص برنامه‌های دهه فجر در سطح شهر اصفهان گفت: هر ساله برنامه‌هایی در سطح شهر با مشارکت شهرداری و دیگر نهاد‌ها برگزار می‌شود.

او با اشاره به سیاست‌های امسال ستاد دهه فجر عنوان کرد: مشارکت با سایر اداره‌ها برای مضاعف شدن توان در برگزاری برنامه ها، فراخوان مشارکت با سازمان‌های مردم نهاد مراکز فرهنگی در سطح محلات و توزیع عادلانه برنامه‌ها در تمامی مناطق به خصوص مناطق کم برخوردار از جمله سیاست‌های امسال ستاد است.

دبیر اجرایی ستاد دهه فجر با اشاره به برگزاری جشن‌ها در تمام مناطق بیان کرد: این جشن‌ها در قالب جدید و با عنوان شکوه پابرجا در تمامی مناطق برگزار می‌شود.

ستوده فر ادامه داد: برنامه‌هایی برای مخاطبان خاص در فرهنگسرا‌ها و کانون‌ها باعنوان سرای امید و در مدارس باعنوان سرود همدلی می‌شود.

ستوده فر ایام دهه فجر را بستر مناسبی برای ترویج ورزش دانست و گفت: به رنگ پیروزی عنوان برنامه‌ای است که برای ترویج ورزش در این ایام با کمک اداره ورزش و جوانان پیش بینی شده است.

او ادامه داد: رژه موتورسواران در روز ۱۲ بهمن از قبور شهدای گمنام در نقاط متبرک شهر به سمت گلستان شهدا برگزاری مسابقات ورزشی گوناگون از جمله دوچرخه سواری فوتسال و والیبال در تمام ورزشگاه‌های سطح شهر از جمله این برنامه هاست.

ستوده فر از برگزاری رویداد بزرگ شهری در کنار پل خواجو خبر داد و گفت: برنامه‌ی بازخوانی سرود‌های انقلابی با حضور ۴۰۰ نفری دانش آموزان از ساعت ۶ تا ۸ شب و در ۱۶،۱۷ و۱۸ بهمن ماه در ضلع شرقی پل خواجو برپا می‌شود.

او اضافه کرد: تولید کارت پستال باموضوع دهه فجر و انقلاب و توزیع انبوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر برنامه‌های اجتماعی شهرداری است.

دبیر اجرایی دهه فجر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در این ایام اظهار کرد: نمایشگاه یار مهربان که در ساختمان جهان نما در حال برگزاری است، گرامیداشت مداحان و مرشدان قدیمی و کنسرت‌های انقلابی در هنرسرای خورشید، از جمله این برنامه‌ها است.

ستوده فر در خصوص برنامه‌های روز ۱۲ بهمن عنوان کرد: مراسم افتتاحیه برنامه‌های دهه فجر در مقابل شهرداری و با حضور مدیران شهری ساعت ۷:۳۰ صبح برگزار می‌شود.

او اضافه کرد:همچنین برنامه آغاز دهه‌ی فجر در خیمه گلستان شهدا و مانور هزار دستگاه تاکسی در مقابل گلستان شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

دبیر اجباری ستاد دهه فجر از نصب المان‌ها و بنر‌ها در سطح شهر خبر داد و گفت: شعار امسال باعنوان وطن یعنی... و در قالب چند جمله با محوریت پرچم ایران در سطح شهر نصب می‌شود.

ستوده فر با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی با همکاری پنج منطقه ۹،۱،۵،۱۳و ناژوان بیان کرد: این پیاده روی از مناطق پنج گانه به سمت میدان گردهمایی ناژوان واقع در کنار باغ پروانه‌ها در صبح ۱۸ بهمن ماه برگزارمی شود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.