طرح بخشودگی عوارض شهرداری کاشان اجرا می‌شود

مدیر درآمد شهرداری کاشان گفت: به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح بخشودگی عوارض شهرداری کاشان در مدت یکماه اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس شافعی مدیر درآمد شهرداری کاشان با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح بخشودگی عوارض شهرداری کاشان در مدت یکماه اجرا می‌شود، اظهار داشت: اجرای این طرح با تصویب شورای اسلامی شهر کاشان انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه این طرح شامل بخشودگی عوارض ساختمانی و صنفی است، ابراز داشت: این طرح در قالب یک طرح عمومی از ۱۲ بهمن تا حداکثر ۱۲ اسفندماه در شهر کاشان اجرا می‌شود.

مدیر درآمد شهرداری کاشان از بخشودگی ۲۰ درصدی تمام عوارض صنفی در قالب این طرح خبر داد و تصریح کرد: همشهریان کاشانی همچنین می‌توانند در قالب این طرح از بخشودگی ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی نیز استفاده کنند.

او با بیان اینکه مدت زمان این طرح قابل تمدید نیست، خاطرنشان کرد: در صورت عدم پرداخت عوارض تا پایان سال جاری، شهروندان طبیعتاً باید عوارض خود را با تعرفه بیشتر در سال جدید متناسب با سیاست‎های تورمی و کلان دولت پرداخت کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار