ورودِ روزانه ۴ هزار گذرنامه به استان

مدیر کل پست استان اصفهان گفت: به مناسبت رفاه حال شهروندان در ایام اربعین، باجه‌های تحویل گذرنامه تا ساعت ۱۸ بعد از ظهر مشغول ارائه خدمت به متقاضیان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  حمید باقری مدیر کل پست استان اصفهان گفت: در شش ماه ابتدای امسال ۹۲ هزار گذرنامه در استان توزیع شده که این امر در ایام مختلف سال و متناسب با نیاز مردم انجام می‌شود.

او ادامه داد: هم اکنون به دلیل ایام اربعین، روزانه ۴ هزار گذرنامه در استان وارد می‌شود که ما از ظرفیت حداکثری خود برای این توزیع استفاده کردیم و هیچ محدودیتی برای توزیع گذرنامه در استان نداریم.

مدیر کل پست استان اصفهان ادامه داد: به منظور رفاه حال مردم در ایام اربعین باجه‌های معطله تحویل گذرنامه در مرکز استان تا ساعت ۱۸ بعد از ظهر و در شهرستان‌ها تا ساعت ۱۴ مشغول ارائه خدمت به متقاضیان هستند.

 

استان اصفهان، مرکز مبادله با ۱۰ استان کشور

حمید باقری گفت: استان اصفهان به دلیل موقعیت استراتژیک جغرافیایی و پل ارتباطی مرکز کشور، با ۱۰ استان  به طور مستقیم ارتباط دارد و بعد از تهران، به عنوان بزرگترین مرکز مبادله کشور شناخته می‌شود.

او افزود: در حال حاضر ۱۲۶ خط ارتباطی درون و برون استانی داریم و با همه شهرستان‌های استان اصفهان در همه روز‌های هفته، ۲ بار مبادله پستی در روز انجام می‌شود.

مدیر کل پست استان اصفهان ادامه داد: در ۶ ماه ابتدای امسال روزانه ۲۸ هزار مرسوله به استان اصفهان وارد و ۳۴ هزار مرسوله از استان صادر شده است و در مجموع می‌توان گفت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ درصد رشد ترافیک مرسوله داشتیم.

حمید باقری ادامه داد: از دیگر عملکرد‌های اراده پست استان اصفهان در ۶ ماه ابتدای امسال می‌توان به توزیع ۷۳۸ هزار و ۲۰۳ فقره عوارض شهرداری، ۲۷ هزار و ۶۱۲ اظهارنامه مالیاتی خودرو، ۳۳ هزار و ۸۱۱ شناسنامه ثبت احوال، ۱۲ هزار و ۳۸۸ تعویض و تمدید گواهینامه فنی، ۱۸ هزار و ۹۴۵ ابلاغیه دادگستری و... اشاره کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.