اجرای برنامه‌های دهه فجرکرمان با محوریت مقاومت و پایداری

استاندار کرمان گفت: انقلاب اسلامی با مشارکت و همکاری آحاد مختلف مردم به پیروزی رسیده و این حضور و مشارکت مردم باید گسترش و تداوم یابد.

اجرای برنامه‌های دهه فجرکرمان با محوریت مقاومت و پایداریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمدجواد فدائی استاندار کرمان گفت: با توجه به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات، مشارکت مردم در این حماسه بازتاب جهانی دارد و باید زمینه حضور گسترده مردم در این برنامه‌ها فراهم شود.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید با رویکردی جدید و نو طراحی و اجرا شود، افزود: نوآوری در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از ضروریات است، زیرا اجرای برنامه‌های تکراری از تاثیرگذاری این برنامه‌ها می‌کاهد.

استاندار کرمان بیان کرد: کارگروه نظارت و ارزشیابی ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید کار‌های جدید و نوآورانه را بررسی و گزارش کند تا در برنامه ریزی‌های بعدی از آن‌ها استفاده شود.

فدائی با تاکید بر اینکه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی نباید تشریفاتی و تفننی باشد، گفت: برنامه‌های دهه فجر باید منجر به تبیین دقیق آرمان‌های انقلاب و ایجاد تحول اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... شود.

او عنوان کرد: تحول، مقاومت، مشارکت و همکاری، تقویت انسجام و اقتدا ملی از پیام‌های مهمی است که باید در ایام الله دهه فجر به جامعه منتقل شود.

فدائی گفت: فضاسازی عمومی جامعه باید به نحوی باشد که بیانگر ابعاد و اهمیت دهه فجر انقلاب اسلامی باشد و شهرداری، اصناف و بازاریان و ... در این زمینه می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

او تصریح کرد: گروه‌هایی از سوی وزارت کشور، هیات دولت، وزارت اطلاعات و کمیسیون‌های مجلس بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام داده اند و با همه افرادی که دست اندرکار اجرای این برنامه بوده، صحبت کرده اند و منتظر گزارش‌های آن‌ها هستیم.

اوبا اشاره به اینکه این موضوع در سطح ملی در دست بررسی است، اظ‌ها رداشت: گزارش‌های نهاد‌های رسیدگی کننده ملی، روشن کننده ابعاد موضوع خواهد بود.

او گفت: پیگیر قرار گرفتن جانباختگان مراسم تشییع سردار سلیمانی در لیست شهدا هستیم.
انتهای پیام/ح

برچسب ها: دهه فجر ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.