دیدار اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در کرمان

اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دیدار کردند.

دیدار اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی با نماینده ولی فقیه در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه کرمان دردیدار اعضای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان با اعلام اینکه امسال ایام الله دهه فجر یا شهادت سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی مقارن است گفت: باید این حادثه خوب و بزرگ طراحی و اجرا شود.

او افزود:امسال با توجه به این دو محور باید برنامه ریزی شود.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه شهادت این فرزند برومند انقلاب و ملت باعث افتخار تا مسلمانان جهان مخصوصا جبهه مقاوت شده است اظهار کرد:همه آن‌های که در جبهه جهاد با اسراییل جنایتکار هستند شهید حاج قاسم سلیمانی را سید شهیدان مقاومت می‌دانند.

او بیان کرد:جبهه مقاومت اسلامی از سراسر جهان خود را بر سر مزار شهید سلیمانی می‌رسانندواین موضوع جدی است.

حجت الاسلام علیدادی گفت:شهید حاج قاسم سلیمانی از جوانان انقلاب بود که در مکتب امام راحل بزرگ شد والان مکتب سلیمانی شده است وروی آن باید کار کرد.

او افزود:دهه فجر امسال تلفیق شده با این جریان بزرگ و این دو باهم باید تدوین شود تا زیبا‌تر شود.

نماینده ولی فقیه در استان با اعلام اینکه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ از یک موضوع غفلت کردیم اظهار کرد:ما باید از همان اول برگزاری جشن‌ها را به خود مردم واگذار می‌کردیم و مردم ما را دعوت می‌کردند.

او گفت:وقتی مردم برنامه‌ای را اجرا می‌کنند پرشور‌تر می‌شود مثل ایام محرم که خود مردم محور کار هستند.

حجت الاسلام علیدادی افزود:در جدوال برنامه‌ها کیفیت باید مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه امسال سه محور مورد توجه قرار باید قرار گیرد اظهار کرد:دوباره تاکید می‌کنم تلفیق دهه فجر انقلاب اسلامی با شهادت سردار سلیمانی می‌تواند حادثه دیگر رقم بخورد، هرچه می‌شود مردم بیایند در صحنه وما در خدمت مردم باشیم و سوم برنامه‌ها از نظر کیفیت بالا باشد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: دهه فجر ، اخبارسیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.