بدهی بیش از ۱۲ میلیارد تومانی مشترکین برق در پلدختر

مدیر شرکت توزیع برق پل‌دختر از بدهی بیش از ۱۲ میلیارد تومانی مشترکین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیر شرکت توزیع برق پل‌دختر از بدهی بیش از ۱۲ میلیارد تومانی مشترکین در این شهرستان خبر داد.

محمد طاهر متش پور  اظهار کرد: از ابتدای مهرماه امسال فرآیند صدور الکترونیکی قبوض برق در کل کشور آغاز و مرحله مقدماتی این طرح که یک طرح ملی بوده جمع‌آوری شماره تلفن همراه مشترکان بود.

او اضافه کرد: این کار با مراجعه حضوری همکاران توزیع برق به درب منازل یا ارسال شناسه قبض برق به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ از طرف همشهریان صورت گرفت.

این مسئول افزود: در این طرح شماره همراه بیش از ۲۷ هزار مشترک برق جمع‌آوری و هم‌اکنون سامانه پیامکی ارسال صورتحساب برای مشترکین فعال است.

متش‌پور بیان کرد: هر چند ممکن است در فعالیت این سامانه اختلالاتی وجود داشته باشد و برای مشترکین پیامک ارسال نشده باشد، اما مشترکین می‌توانند با مراجعه حضوری یا از طریق تماس تلفنی با شماره ۲۳۹۰ واحد خدمات مشترکین شماره تماس خود جهت دریافت پیامک را ثبت کنند.

او  در ادامه با بیان اینکه طلب توزیع برق پل‌دختر از عموم مردم، ارگان‌ها و ادارات شهرستان پل‌دختر بیش از ۱۲ میلیارد تومان است، عنوان کرد: با توجه به اینکه منبع درآمدی ما از محل وصول مطالبات و فروش انشعاب است از همشهریان و مسئولین ادارات خواهشمندیم صورتحساب‌های برق خود را در زمان مقرر پرداخت کنند چراکه هزینه‌های خدمات ارائه شده از محل پرداخت قبوض تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.