امباپه: لیورپول در این فصل عملکرد شگفت انگیزی داشته است/ تمرکزم روی پاری سن ژرمن است

بازیکن تیم فوتبال پاری سن ژرمن گفت: صد در صد تمرکزم روی پاری سن ژرمن است و اکنون نمی‌خواهم درباره آینده صحبتی کنم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کیلیان امباپه مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن در مصاحبه‌ای به تمجید از عملکرد لیورپول در فصل جاری پرداخت و اعلام کرد در پاری سن ژرمن خوشحال است و فعلا تمایلی برای صحبت کردن درباره آینده حرفه‌ای خود ندارد.  

امباپه  به تمجید از عملکرد شاگردان یورگن کلوپ پرداخت و نمایش لیورپول در این فصل را شگفت انگیز توصیف کرد.  

در ماه‌های اخیر شایعات زیادی درباره پیوستن ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن به لیورپول مطرح شده، اما چندی پیش یورگن کلوپ اعلام کرد قیمت امباپه بیش از آن است که لیورپول بتواند او را جذب کند.  

مهاجم ۲۱ ساله پاریسی‌ها پس از پیروزی ۲ بر صفر قرمز‌ها برابر منچستریونایتد و کسب بیست و یکمین پیروزی در لیگ برتر، عملکرد لیورپول را شگفت انگیز توصیف کرد و گفت: آن‌ها مانند یک ماشین هستند که ریتم خوبی پیدا کرده اند. لیورپول تا اینجای کار هیچ باختی نداشته است. تصور هر چیزی آسان به نظر می‌رسد، اما به جا گذاشتن رکورد ۲۲ بازی بدون شکست، واقعا کار آسانی نیست. بازیکنان لیورپول روی کارشان متمرکز هستند و هر ۳ روز یک بار بازی می‌کنند و هر بازی را می‌برند.


بیشتر بخوانید: تغییر موضع کاوانی برای ماندن در پاریس


امباپه که تیمش در لیگ قهرمانان اروپا با لیورپول همگروه است گفت: اکنون مشکل اینجا است که همه به لیورپول نگاه می‌کنند و همه می‌خواهند بدانند ما برابر این تیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؛ بنابراین آن‌ها می‌خواهند بار دیگر قدرتشان را اثبات کنند. لیورپول تیم بسیار خوبی است و  سرمربی خوبی هم دارد.  

اکنون وقت مناسبی برای صحبت کردن درباره آینده نیست

امباپه درباره شایعاتی که مبنی بر انتقال او به رئال مادرید مطرح می‌شد عنوان کرد: همه راجع به این موضوع حرف می‌زدند. خودم هم وقتی جوان‌تر بودم، در مورد رفتن به رئال مادرید صحبت کردم، اما حالا یک بازیکن کامل‌تر هستم و می‌دانم که اکنون وقت مناسبی برای این صحبت‌ها نیست.  

امباپه در ادامه گفت: در ژانویه هستیم و اکنون پنجره نقل و انتقالاتی باز است. فرض کنید من به سوالاتی که در این باره مطرح می‌شود، پاسخ بدهم و یک سری حرف‌ها را مطرح کنم. پس از آن همه راجع به این موضوع صحبت می‌کنند و این اتفاق به نفع پاری سن ژرمن نیست.  

او افزود: در حال حاضر بازیکن پاری سن ژرمن هستم و صد در صد به این باشگاه متعهدم. می‌خواهم به روند رو به رشدی که تیم در پیش گرفته و کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های پیش رو که هدف ما است، به باشگاه کمک کنم؛ بنابراین صحبت کردن درباره آینده، کار درستی نیست.  

مهاجم تیم ملی فرانسه گفت: من به پاری سن ژرمن فکر می‌کنم، زیرا این باشگاه به من کمک زیادی کرد. وقتی به اینجا آمدم ۱۸ سال داشتم و فقط یک استعداد بودم و فوق ستاره نبودم. حالا یک فوق ستاره هستم و باید برای رسیدن به جایگاهی که اکنون در اختیارم است، از تیم ملی و پاری سن ژرمن تشکر کنم.


بیشتر بخوانید: قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن تمدید می‌شود


او افزود: می‌خواهم با خونسردی و تمرکز بالا به کارم در پاریس ادامه دهم. پس از پایان فصل، باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما در حال حاضر تمرکزم روی بازی‌های پیش روی تیم است.  

کسب ۳ گانه آرزوی من است

امباپه در پاسخ به این سوال که در صدر لیست آرزو‌های او در سال ۲۰۲۰ چه آرزو‌هایی وجود دارد گفت: کسب ۳ گانه لیگ قهرمانان اروپا، یورو ۲۰۲۰ و المپیک توکیو نمی‌تواند دستاورد بدی باشد!

او افزود: قهرمانی در لیگ قهرمانان فعلا غیرقابل دسترس به نظر می‌آید، اما می‌خواهم مطمئن شوم که امسال قهرمان می‌شویم.   نخستین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، آن هم به عنوان نخستین باشگاه فرانسوی، افتخار بزرگی است.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار