قرارداد مهاجم جدید شهرخودرو مشکل قانونی ندارد

مهاجم جدید تیم فوتبال شهرخودرو خراسان برای دریافت کارت بازی مشکل قانونی ندارد.

قرارداد مهاجم جدید شهرخودرو مشکل قانونی نداردبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته محمد قاضی مهاجم باسابقه فوتبال ایران، قراردادی ۱/۵ ساله با شهرخوردو خراسان امضا کرد تا نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال را در جمع شاگردان مجتبی سرآسیایی سپری کند. با این حال پس از قرارداد قاضی با شهرخودرو صحبت‌هایی مبنی بر غیرقانونی بودن قرارداد این بازیکن با مشهدی ها شنیده می‌شد.

قاضی، بازیکن نیم فصل اول تیم فوتبال نساجی مازندران بود که قرارداد خود را با این تیم در آخرین ساعات فصل نقل و انتقالات فسخ کرد. طبق قانون، بازیکنی که قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات قرارداد خود را با تیمش فسخ کند، پس از پایان پنجره نقل و انتقالات می‌تواند به عنوان سهمیه آزاد راهی تیم جدید شود.


 بیشتر بخوانید: مدارک تخلف شهرخودرو را رسانه‌ای کردیم/ امیدوارم در لیگ برتر بمانیم


به این ترتیب پس از میروسلاو اسلاوو، مهاجم اوکراینی، محمد قاضی نیز دومین بازیکنی خواهد بود که به صورت بازیکن آزاد راهی شهرخودور می‌شود و به این ترتیب در صورتی که قرارداد اسلاوو نیز نهایی شود، در لیست تیم شهرخوردو جای یک بازیکن آزاد دیگر نیز وجود خواهد داشت.

شهرخودرو خراسان نخستین بازی خود پس از تعطیلات نیم فصل را با تساوی  بدون گل مقابل شاهین شهرداری به پایان رساند و طبق برنامه سازمان لیگ روز شنبه ۱۲ بهمن در مشهد از ماشین سازی تبریز پذیرایی می‌کند.


بیشتر بخوانید: قاضی به شهرخودرو پیوست


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار