عضو هیئت‌علمی دانشکده علوم دانشگاه شهید چمران مدیر گروه آموزشی فیزیک شد

با حکم رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، آهنگرپور عضو هیئت‌علمی دانشکده علوم به مدت ۲ سال به سمت مدیر گروه آموزشی فیزیک این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در حکمی از سوی دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، دکتر آمنه آهنگرپور عضو هیئت‌علمی دانشکده علوم به مدت ۲ سال به سمت مدیر گروه آموزشی فیزیک منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

به استناد ماده ۸ آیین­ نامه جامع مدیریت دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد رئیس دانشکده علوم، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی، به مدت ۲ سال به سمت «مدیر گروه آموزشی فیزیک» منصوب می ­شوید.

همچنین خواجه در پیامی از تلاش‌های عبدالمحمد قلمبر دزفولی عضو هیئت‌علمی دانشکده علوم در زمان تصدی مدیریت گروه آموزشی فیزیک این دانشکده تقدیر کرد و از او خواست مشروح تجربیات خود از جمله دستاورد‌ها و ناکامی ­ها، فرصت ­ها و چالش ­ها و پیشنهادات اجرایی برای مدیران بعدی را مکتوب نموده و برای بهره ­برداری آیندگان، به بانک مدیریت دانش نزد دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه هدیه نماید.

در حکمی دیگر رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز، قاسم بستانی عضو هیئت‌علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی به مدت دو سال دیگر در سمت مدیر گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث این دانشکده، ابقاء شد.

در متن این حکم آمده است:

به استناد ماده ۸ آیین ­نامه جامع مدیریت دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده الهیات و معارف اسلامی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی، از تاریخ ۹۸/۳/۳۱ به مدت ۲ سال در سمت «مدیر گروه آموزشی علوم قرآن و حدیث» ابقاء می ­شوید.

خواجه در حکمی دیگر رحیم قاسمیه عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی را به مدت ۲ سال به سمت مدیر گروه آموزشی مدیریت این دانشکده، منصوب کرد.

در بخشی از متن این حکم آمده است:

به استناد ماده هشت آیین ­نامه جامع مدیریت دانشگاه­‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری مصوب ششصد و هشتاد و چهارمین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی، به‌موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی، به مدت ۲ سال به سمت «مدیر گروه آموزشی مدیریت» منصوب می­ شوید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.