معاون استاندار اردبیل:

جهش انجام یافته در حوزه گردشگری اردبیل قابل توجه است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: جهش انجام یافته در دو سال گذشته در حوزه گردشگری استان اردبیل قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرزاد قلندری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اقدامات انجام شده در مجموعه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در دو سال گذشته متفاوت و چشمگیر است.

او امور انجام گرفته در اداره کل میراث فرهنگی را سریع‌تر از روند جذب اعتبارات دانست و گفت: برنامه‌ریزی و حجم پروژه‌های انجام گرفته و در دست اقدام قابل تقدیر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به نگاه استاندار اردبیل به گردشگری، سایر دستگاه‌های مرتبط نیز باید با محور اول توسعه استان هماهنگ باشند.

قلندری با اشاره به اینکه اقدامات انجام یافته در این حوزه باید بیش از پیش اطلاع رسانی شود، اذعان کرد: فعالیت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل باعث ارتقا کمی و کیفی استان اردبیل در شاخصه‌های متفاوت شده است.

در این جلسه نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل نیز با اشاره به اقدامات انجام یافته در دو سال گذشته، تاکید کرد: تمامی تلاش ما جهت معرفی جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان اردبیل به ویژه جاذبه‌های زمستانی اردبیل در حد ملی و بین المللی است.

او بیان کرد: برنامه‌های زمستان بیدار امسال کیفی‌تر از سال گذشته و با محوریت نمایشگاه بین المللی گردشگری در تهران انجام خواهد یافت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.