افزایش دایره تسهیلات کم بهره در حوزه گردشگری اردبیل

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با افزودن طرح‌های خلاقانه گردشگری و کسب و کار‌های نو آور در لیست تسهیلات سرمایه گذاری دایره تسهیلات کم بهره در حوزه گردشگری افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان نمین، بیان داشت: هم اکنون ۵ پشتیبان در شهرستان نمین فعالیت می‌کنند که بیش از ۲۰۰ صنعتگر صنایع دستی در زیر مجموعه آن‌ها مشغول به تولید محصولات صنایع دستی هستند.

او بیان کرد: در راستای حمایت از تولیدات صنایع دستی پروژه توسعه کارگاه صنایع دستی در حال انجام است که بعد از اتمام آن در اختیار هنرمندان این حوزه قرار خواهد گرفت.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: با افزودن طرح‌های خلاقانه گردشگری و کسب و کار‌های نو آور در لیست تسهیلات سرمایه گذاری دایره تسهیلات کم بهره در حوزه گردشگری افزایش یافت.

فلاحی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان نمین در جذب گردشگر، تاکید کرد: همچنین امسال ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای احداث مسیر دسترسی برگشت منطقه گردشگری فندقلو اختصاص یافته که قسمت عمده‌ای از این اعتبار جذب شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.