تعیین یک نماینده هیئت نظارت به ازای هر ۴ شعبه اخذ رای در سمنان

به ازای هر چهار شعبه اخذ رای، یک نماینده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات استان سمنان مشخص می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری رئیس هیئت بازرسی و نظارت بر انتخابات استان سمنان در نشست بازرسی و نظارت ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه به ازای هر چهار شعبه اخذ رای، یک نماینده از سوی هیئت نظارت بر انتخابات استان مشخص می‌شود، گفت: ملاک تعیین این امر قانون است.

او افزود: همه ارکان انتخابات باید وظایف خود را در چهارچوب دستور کار تعریف‌شده انجام دهند، تا هیچ‌گونه تعارضی ایجاد نشده و تعامل و وحدت رویه در کار باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان، بابیان اینکه هیئت نظارت و بازرسی باید در چارچوب قانون به‌عنوان چشم و گوش امانت‌دار باشد، گفت: این هیئت‌ها می‌بایست مسائل و مشکلات موجود را انتقال داده و احقاق حق کند.

فخری گفت: برای هیئت نظارت و اجرایی فرقی ندارد که خرقه نمایندگی به دوش چه کسی است، چراکه وظایف هر یک از ارکان مشخص‌شده است.

رئیس هیئت بازرسی و نظارت بر انتخابات استان سمنان افزود: هیئت بازرسی و نظارت بر انتخابات استان سمنان به‌عنوان اولین هیئت در کشور بر اساس برنامه‌ریزی مدون و مشخص فعالیت خود را آغاز و تاکنون ۴۴ جلسه آن نیز در مرکز شهرستان‌های استان سمنان برگزار شده است.

معاون استاندار سمنان گفت: فعالیت هیئت بازرسی و نظارت این استان بر انتخابات برای مردم می‌بایست همراه با اطلاع‌رسانی درست و صحیح و ارتباط دوسویه و مستمر با مردم باشد تا وظایف این هیئات به خوبی توسط مردم شناخته شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.