مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل:

۴۲ روستای هدف گردشگری و دارای بافت با ارزش استان احیا می‌شود

در اجرای تفاهم‌نامه امضا شده در جریان سفر اخیر رئیس‌جمهوری به استان اردبیل،۴۲ روستای هدف گردشگری و دارای بافت با ارزش این استان احیا و بازسازی می‌شود.

۴۲ روستای هدف گردشگری و دارای بافت با ارزش استان اردبیل احیا می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: در جریان سفر ریاست‌جمهوری به استان اردبیل تفاهم‌نامه‌ای بین رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، استانداری اردبیل و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید که بر اساس ۴۲ روستای دارای بافت باارزش و روستای هدف گردشگری در استان شناسایی شده و در مدت سه سال احیا و بازسازی می‌شود.

سبحانی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل برای احیای بافت‌های باارزش روستایی و روستا‌های هدف گردشگری استان در جریان این سفر افزود: علاوه بر این، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای اجرای طرح هادی در روستا‌های استان اختصاص یافت.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اضافه‌کرد: در جریان سفر رییس‌جمهوری به استان اردبیل ۴۸ طرح هادی با ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده به بهره‌برداری رسید.

او بیان‌کرد: همچنین در جریان این سفر ۱۲ هزار و هشتصدمین واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده در روستا‌های استان که در دوره خدمت دولت تدبیر و امید احداث و تکمیل شده، افتتاح شد.

سبحانی افزود: برای احداث این تعداد واحد مسکونی، یک‌هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به مردم پرداخت شده و بیش از همین میزان نیز توسط خود مردم هزینه شده است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.