گزارش/

پایداری کامل شبکه آب، برق و گاز در مناطق زلزله زده استان بوشهر

طبق پیگیری‌های باشگاه خبرنگاران جوان از وزارت نیرو و شرکت ملی گاز کشور، هم اکنون پایداری کاملی در شبکه آب، برق و گاز در مناطق زلزله زده استان بوشهر فراهم است.

پایداری کامل شبکه آب، برق و گاز در مناطق زلزله زده استان بوشهربه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت ۵ و ۵۰ دقیقه و یک ثانیه در عمق ۹ کیلومتری زمین و در فاصله ۱۲ کیلومتری برازجان، ۲۲ کیلومتری تنگ ارم و ۲۹ کیلومتری سعدآباد در استان بوشهر زلزله ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر رخ داد.

در این باره عسگری سخنگوی شرکت گاز کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص زلزله بوشهر و وضعیت شبکه گاز مناطق زلزله زده گفت: محل وقوع زلزله در شهر برازجان است که تاکنون گزارشاتی مبنی بر قطعی گاز گزارش نشده است.

او ادامه داد: گاز هیچ منطقه‌ای در استان بوشهر و شهرهای اطراف قطع نشده با این حال تیم‌های نشت‌یابی به محل وقوع زلزله اعزام شده‌اند.

عسگری بیان کرد: تیم‌های ارزیابی در ساعات اولیه حادثه در مناطق حضور داشته است و شرکت گاز بوشهر و استان‌های معین در حالت آماده‌باش قرار دارند.

در ادامه میثم جعفرزاده مدیرکل بحران وزارت نیرو  در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به وضعیت شبکه آبی و برق در مناطق زلزله زده افزود: در پی زمین لرزه صبح امروز استان بوشهر خوشبختانه هیچگونه مشکلی مبنی بر قطع بودن آب و برق گزارش نشده است.


بیشتر بخوانید: گاز هیچ منطقه‌ای در مناطق زلزله زده خراسان رضوی قطع نشده است


مدیرکل بحران وزارت نیرو  ادامه داد:مشکل برق و آب رسانی نداریم، به طوری که خوشبختانه تا این ساعت پایداری کاملی از لحاظ آب و برق در مناطق زلزله زده استان بوشهر فراهم  است.

جعفر زاده گفت:در ساعت‌های اولیه تیم‌های عملیاتی و ارزیاب در مناطق حضور داشته و اگر مشکل خاصی گزارش شده برطرف شده است ولی مشکلی از لحاظ قطعی آب و برق تاکنون گزارش نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار